گفتگو و مصاحبه

کشتار کودکان معصوم نشان دهنده خوی وحشی رژیم صهیونیستی

آوای سنت: مدیر حوزه علمیه عرفانیه دشتک اولیا کشتار کودکان بیگناه را نشانه خوی وحشی گری دولتمردان صهیونیستی خواند.

به گزارش آوای سنت, عبدالله آخوند امانی در گفتگو با خبرنگار ما، بنیان شکل گیری رژیم صهیونیستی را بر اساس کشتار مسلمانان مظلوم فلسطینی دانست و گفت: اگر مقاومت جانانه رزمندگان و جوانان فلسطینی در برابر اشغالگری و تجاوز صهیونیست ها نبود، از فلسطین، تنها نامی از آن باقی می ماند و کسانی که اداعای مالکیت بر آن سرزمین را دارند ظرف مدت کوتاهی، مردم را به کشورهای اطراف کوچ می دادند.

در طول تاریخ به کرات اتفاق افتاده است که بیگانگان کشورهای بی دافع را جزو مستعمرات خود در آورده و با انتصاب حاکمان محلی بر آن سرزمین حکمرانی کنند، اما ادعای مالکیت بر سرزمینی که مسجدالاقصی در آن قرار دارد و با آنکه همه ادیان باور دارند که این مسجد چه عزت و احترامی در نزد مسلمانان داشته و نبی مکرم اسلام صلی الله علیه وآله وسلم نیز در آن نماز خوانده است، لیکن فجایعی که در زمان اشغال فلسطین بوقوع پیوست هرگز از دامان صهیونیست ها پاک نخواهد شد.

آخوند امانی، محکومیت و اظهار تاسف جامعه بین الملل از کشتار کودکان بیگناه را نشانه خوی وحشی گری دولتمردان صهیونیستی خواند و افزود: دیدیم که با وجود محکومیت حمله های اخیر به غزه که منجر به شهادت تنی از مردم بی دفاع شد، اما در درون کابینه و نیروهای مسلح اسرائیل از این اقدام دفاع و حمایت شد و بار دیگر این موضوع را ثابت می کند که آنها از ریخته شدن خون کودکان بر زمین آزرده نمی شوند. چه بسا که اگر حمایت های مالی و تسلیحاتی آمریکا و اروپا از این تجاوز و اشغالگری نبود، رزمندگان فلسطینی در کوتاه ترین زمان خاک مقدس مسلمانان را از لوث پلیدی ها پاک می کردند.

مدیر حوزه علمیه عرفانیه دشتک اولیا نبرد و دفاع نابرابر میان رزمندگان فلسطینی با اسرائیل را به جنگ های صدر اسلام توصیف و تاکید کرد: ترس از مردن عاقبت کسانی است که به دشمنی با دین خدا در می آیند. کسانی که ایمان به معاد دارند و از دین خدا در برابر دشمن دفاع می کنند از جمله ی رزمندگان اسلام هستند. اسرائیل، تنها تسلط بر خاک یک کشور مسلمان را هدف قرار نداده است. این اشغالگری تنها بخشی از طرح دشمنی یهود با اسلام می باشد. فلسطین در صدر اسلام هم توسط دشمن یهودی به اشغال در آمد که باز پس گرفته شد و این بار نیز لطف الهی سبب نجات خواهد گردید.

آخوند امانی، یادآور شد: هرگونه ارتباط کشورهای مسلمان با اسرائیل در شرایطی که شاهد کشتار فلسطینیان هستیم در واقع یک نوع خودزنی است. تحمل این مسئله برای مردم مسلمان درآور می باشد و نفرت بیشتری نسبت به اشغالگران را ایجاد می کند. اسرائیل از نزدیکی به حکام اسلامی طرحی از پیش نخواهد برد، چرا که می دانیم موجودیت فلسطین را به رسمیت نمی شناسد. مسلمانان در سراسر جهان اسلام نفرت شان را نسبت به کسانی که خودشان را بعنوان نماینده اسرائیل معرفی می دانند، پنهان نمی کنند. در زمان امروز احساس همه ما با این ملت ستمدیده یکی شده است و به دولتمردان صهیونیستی این پیام را می دهیم که امت اسلام هیچگاه دست از حمایت فلسطین بر نخواهند داشت.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن