اخبارخارجی

انتشار اولین گزارش شورای زنان مسلمان بریتانیا در مورد ویروس کرونا

آوای سنت : شورای زنان مسلمان اولین گزارش ملی خود را در مورد تأثیر ویروس کرونا بر روی جامعه به ویژه کودکان و زنان مسلمان ارائه داد.

به گزارش آوای سنت به نقل از « thetelegraphandargus» ، شورای زنان مسلمان اولین گزارش ملی خود را در مورد تأثیر ویروس کرونا ارائه داد.

شورای زنان مسلمان برنامه ای را در سال ۲۰۱۹ ایجاد کرد که هدف آن نشان دادن تجربه ها و نیازهای زندگی زنان مسلمان بود.

اولین مطالعه و گزارش این گروه قرنطینه کرونایی بر روی زنان مسلمان در بریتانیا است که در آن مسائلی مانند تحصیل کودکان در خانه و تأثیر این قرنطینه بر روی سلامت روانی و جسمی  و همچنین دیدگاه های دولت درباره نحوه برخوردبا این بحران و چالش های آزادی های مدنی مورد بررسی قرار گرفته است.

با بسیاری از تحقیقاتی که در حال حاضر در مورد تأثیر بیماری همه گیر کرونا بر روی جمعیت عمومی در حال انجام است ، محققان این شورا احساس کردند که مهم است که تأثیر این همه گیری بر زندگی آنها به عنوان زنان مسلمان  به موقع و به طور مناسب بررسی شود.

محققان سوالاتی را درباره موضوعات متمایز مربوط به تأثیر همه گیری ارائه کردند که در یک نظرسنجی آنلاین در سراسر کشور از مردم پرسیده شد.

این یک گزارش مقدماتی است که هدف آن انتقال دیدگاه ها و صدای زنان مسلمان در مورد ویروس کرونا است و تحلیل های بیشتر در مورد این یافته ها به زودی ارائه خواهد شد.

«بانا گورا» ، مدیرعامل شورای زنان مسلمان در این باره گفت: هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم تحقیقات جدید به طور مستقیم توسط زنان مسلمان در مورد موضوعاتی که آنها احساس می کنند برای آنها و جوامع آنها مهم است  و موجب ایجاد اعتماد بین جوامع و موسسه های تحقیقاتی می شود،انجام می پذیرد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن