اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

اتحاد مسلمانان سبب نابودی ریشه رژیم صهیونیستی خواهد شد

آوای سنت : علی آخوند آرخی مدرس علوم دینی اهل سنت گفت :مسلمانان برای ریشه‌کن کردن اسرائیل و رژیم صهیونیستی، باهم متحد شوند.

علی آخوند آرخی تصریح کرد: اتحاد مسلمانان سبب نابودی ریشه رژیم صهیونیستی خواهد شد و مردم مظلوم فلسطین روزهای روشنی را خواهند دید.

وی افزود: ظلم و جنایت اسرائیل برای دو و یا سه روز نیست، بلکه از حدود ۷۰ سال تاکنون این رژیم آتش بر روی مردم مظلوم فلسطین می اندازد.

این مدرس علوم دینی، نسبت به وظایف مسلمین دراین خصوص گفت:  انسانها نسبت به هم باید محبت داشته باشند و همانطور که می گویند، بنی آدم اعضای یکدیگرند، اگر نمی توانیم با دستان خود کمک کنیم حداقل با زبان خود این جنایات، رفتارها، کشتار و نسل کشی را که علیه مردم فلسطین صورت می گیرد را بگوئیم و فریاد بزنیم.

آخوند آرخی تاکید کرد: آیا رژیم صهیونیستی نمی‌داند وقتی بمباران می‌کند در آن مناطق کودکان و بچه‌های کوچک هم هستند؟

وی با بیان اینکه، کشتار روزانه دو و یا سه هزار نفر از مردم بی گناه در عقل انسان نمی‌گنجد، افزود: اسرائیل با زور زمین‌های فلسطینیان را غصب می‌کند و مردمان مظلوم را آواره و سرگردان و بی‌خانمان می‌کند.

آخوند آرخی تصریح کرد: ای برادران و خواهران ترکمن امروز ما که در کمال آسایش و امنیت زندگی می کنیم،نباید نسبت به آن مردم مظلوم بی تفاوت باشیم و در حق مردم مظلوم فلسطین دعا کنیم تا ریشه رژیم صهیونیستی نابود گردد.

آخوند آرخی بیان کرد: اگر همه مسلمانان با هم متحد شوند، مردم مظلوم فلسطین روزهای روشن و سفیدی خواهند دید.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن