آفریقاجهان اسلام

برنامه رادیو قرآن مصر برای پخش تلاوت‌های کم‌یاب شنیده نشده

آوای سنت : رئیس جدید رادیو قرآن مصر اعلام کرد که در آینده نزدیک، ویژه‌برنامه‌‌ای در خصوص تلاوت‌های کم‌یاب قاریان گذشته و حال حاضر مصر که تا به حال از این رسانه پخش نشده است، ارائه خواهد شد.

به نقل از صدی البلد، رضا عبدالسلام، رئیس جدید رادیو قرآن مصر دارای معلولیت از ناحیه دو دست او نخستین فرد توان‌یابی است که در رادیو قرآن به این منصب دست یافته است.

عبدالسلام به دلیل شایستگی‌ها و توانایی‌های خود در مدیریت شبکه قرآن به ریاست این رسانه منصوب شده او بهترین گوینده رادیو قرآن بوده و به مدت ۳۰ سال در برنامه‌های رادیویی گویندگی کرده است.

وی در گفت‌وگو با الرویه تأکید کرد که دست یافتن به منصب ریاست رادیو قرآن، رؤیایی بوده که به حقیقت پیوسته است و او همه گویندگان رادیو قرآن را رئیس خود می‌داند.

عبدالسلام همچنین افزود که تلاش می‌کند برنامه‌های جدیدی در دوره ریاستش از رادیو قرآن ارائه دهد و در این راه از اساتید بزرگ علوم اجتماعی دانشگاه الازهر و سایر دانشگاه‌های مصر کمک خواهد گرفت.

وی ادامه داد: از اندیشمندان عرب نیز در برنامه‌های این رسانه کمک خواهیم گرفت چرا که دین اسلام دینی جامع برای همگان است و باید تصویری همه جانبه از مفاهیم اسلام برای آشنایی همه افراد ارائه داد.

رئیس رادیو قرآن مصر تأکید کرد: رادیو قرآن تحت پرچم گفتمان دینی جدید فعالیت می‌کند چرا که هیچگونه وابستگی به افراط‌گرایی دینی یا سیاسی مرتبط با دین ندارد. ما اسلام را همانگونه که به پیامبر اسلام(ص) نازل شده و به شکل میانه‌رو و معتدل ارائه می‌کنیم؛ اسلامی که افراط‌گرایی و تروریسم را نمی‌شناسد.

پخش قرائت‌های جدید از قاریان گذشته و حال حاضر در رادیو قرآن مصر
وی همچنین در گفت‌وگو با برنامه «صباح الخیر یا مصر» که از شبکه اول رادیو و ماهواره مصر پخش می‌شود، درباره برنامه‌های خود در دوره جدید رادیو قرآن گفت که برنامه‌هایی برای حمایت سخنرانان جدید برای نشر اندیشه و علوم اسلامی میانه‌رو دارد که از این سخنرانی‌ها در برنامه‌ها یا میان‌برنامه‌ها استفاده خواهد کرد.عبدالسلام با بیان اینکه در دوره جدید از صوت قاریان قدیمی یا حال حاضر نیز استفاده خواهیم کرد به‌طوری که میزان پخش قرآن در روز افزایش می‌یابد و به ۸۰ درصد کل برنامه‌ها می‌رسد؛ تصریح کرد: ویژه‌برنامه‌‌ای نیز در خصوص تلاوت‌های کم‌یاب قاریان گذشته و حال حاضر مصر که تا به حال از این رسانه پخش نشده است، ارائه خواهیم کرد.

پخش قرائت‌های جدید از قاریان گذشته و حال حاضر در رادیو قرآن مصر

انتهای پیام

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن