جهان اسلامعمومی

برگزاری مراسم مجازی «روز اسلامی» در اوهایو

آوای سنت : شورای اسلامی «اوهایو» مراسم سی و سومین سالگرد «روز اسلامی» را در این شهر برگزار کرد.

به گزارش آوای سنت به نقل از « news5cleveland»،شورای اسلامی «اوهایو» مراسم سی و سومین سالگرد «روز اسلامی» را در این شهر برگزار کرد.

این مراسم که هر سال با حضور تعداد زیادی از اعضای جامعه اسلامی اوهایو و همچنین غیر مسلمانان این شهر برگزار می شد امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

شورای اسلامی اوهایو از عموم مردم دعوت کرد که به صورت آنلاین به مراسم «روز اسلامی» که هر سال در این شهر جشن گرفته می شود،ملحق شوند.

موضوع برنامه امسال «عدالت نژادی: یک تعهد اخلاقی» بود و تعداد زیادی از سخنرانان در این زمینه سخنرانی کردند.

«اظهر عزیز»،رئیس سابق جامعه اسلامی آمریکای شمالی؛ «بشیر جونیز»،عضو شورای شهر اوهایو؛ «طوقی حسن»،اولین نماینده شورای مسلمانان «کلولند» و «خالد مهدی»،رئیس هیئت آموزشی آکادمی اسلامی از سخنرانان این مراسم بودند که به صورت آنلاین برگزار شد.

روز اسلامی در اوهایو در سال ۱۹۸۷ در تلاش برای آموزش جوامع مختلف در مورد اسلام و آرمان ها ، آموزه ها و شیوه های آن راه اندازی شد.

شورای اسلامی اوهایو با انتشار پیامی در این زمینه در وب سایت خود نوشت: این سنت در سال های گذشته بسیار تأثیرگذار و موفقیت آمیز بوده است و شورای اسلامی اوهایو این آرمان را ادامه خواهد داد .

در این بیانیه آمده است: شورای اسلامی اوهایو همچنین به تقویت روابط خود با مقامات دولتی اوهایو ادامه خواهد داد و این کار را با هدف ترویج اسلام ناب و اصیل برای عموم انجام می دهد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن