جهان اسلامعمومی

جایزه بهترین موسسه مالی اسلامی در جهان برای سال ۲۰۲۰» به موسسه مالی کویت

آوای سنت : نشریه «گلوبال فاینانس» جایزه««بهترین موسسه مالی اسلامی در جهان برای سال ۲۰۲۰» را به خانه سرمایه گذاری کویت «بیتک» اعطا کرد.

گلوبال فاینانس ارزیابی خود از موسسه های مالی اسلامی را براساس نظرات بانکداران، تحلیلگران و کارشناسان مالی متخصص در سراسر جهان انجام می دهد. به همین دلیل استانداردها و روش حرفه ای دقیقی را برای سنجش عملکرد این موسسه ها از جمله توسعه تجارت و محصولات، توانایی پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتریان در همه بخش ها، نوآوری فناوری در ارایه خدمات و کیفیت محصول، رضایت مشتری، گسترش جغرافیایی، روابط استراتژیکی و رعایت استانداردهای اخلاقی را قرار داده است.

«عبدالوهاب عیسی الرشود» رئیس اجرایی مجموعه بیتک گفت: برنده شدن در جایزه بهترین بانک اسلامی در جهان به دلیل تلاش این موسسه مالی است که برای ارایه بالاترین سطح خدمات مالی اسلامی تلاش کرده است. به خصوص پس از موفقیت های مهمی که بیتک به دست آورد و به ارتقای صنعت خدمات بانکداری در جهان کمک کرد. این موسسه مالی به پشتیبانی روشمند و قانونی برای گسترش صنعت مالی اسلامی علاقه دارد.

الرشود افزود: این موسسه مالی اسلامی موفق شده است که به نیازهای مشتریان با محصولان بانکداری مطابق با احکام شریعت اسلام پاسخ دهد و ستون های استوار رشد صنعت مالی اسلامی را در آینده با بهره برداری بالا و همگام با آخرین فناوری های مالی و بانکی تقویت کند.

«بیتک» در بیست و نهمین رتبه بندی سالانه «گلوبال فاینانس» رتبه اول را در میان کشورهای خلیج فارس برای امن ترین بانک اسلامی برای سال ۲۰۲۰ میلادی به دست آورده است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن