جهان اسلامعمومی

دشمنان با لباس دین تیشه به ریشه باورهای ما می زنند

آخوند کسلخه: رواج بی حجابی و طلاق دستاوردهای غرب

آوای سنت: مدیر مدرسه دینی سراج الدین روستای قرنجیک نسبت به ترویج ازدواج سفید در جامعه هشدار داد.

به گزارش خبرنگار آوای سنت قربان محمد آخوند کسلخه در جریان مراسم فارغ التحصیلی طلاب حوزه علمیه قبای بندرترکمن تهاجم فرهنگی را به معنی حمله به دین، فرهنگ و آرمان های اسلامی از سوی دشمنان دانست و گفت: دشمنان امت الهی نه تنها درعصر حاضر برعلیه اسلام بودند ، بلکه در صدر اسلام و حتی درعصر انبیا گذشته نیز به همین ترتیب عمل می کردند. هدف عناصر ضد دین در همه دوران ها و زمان ها این بود که مردم جامعه را از مسیر راست بسوی گمراهی و تباهی بکشند.

وی ادامه داد: دشمنان امت الهی در کمین هستند تا از هر فرصتی برای ضربه زدن به پیکره دین استفاده کنند. اینها قصد دارند تا جوانان مومن و مسلمان ما را از مساجد دور کرده و دین گریزی را گسترش دهند. دشمنان کنونی دنیای اسلام شیاطین انسان نمایی هستند که تلاش دارند با سخنان دروغین اقشار دینمدار را به از مسیر دین منحرف کنند.

مدیر حوزه علمیه سراج الدین روستای قرنجیک با بیان اینکه درگذشته تشخیص دشمن به راحتی امکان پذیر بود افزود: امروز مخالفان دین الهی ملبس به پوشش اسلامی در میان ما نفوذ کرده و بسیار فریبنده عمل می کنند. اینها غالبا با بهانه جویی و وارد کردن ایراد به علمای دین سعی در القای اعتقادت شان به جوانان دارند.

ماهواره و شبکه های اجتماعی
آخوند کسلخه از ماهواره و فضای مجازی به عنوان ابزار دست مخالفان دین یاد کرد واظهارداشت: برخی از این افراد با تاسیس شبکه های ماهواره ای که توسط عوامل بیگانه حمایت می شوند و راه اندازی کانالها و گروه های مذهبی می کوشند تا درضمیر مخاطبین جوان نسبت به علما نفرت ایجاد کرده و اختلاف افکنی نمایند.

عوامل داخلی دشمن با مراجعه به علمای نواندیش و اقدام به تهیه و انتشار فیلم در فضای مجازی می خواهند ذهن علما را نسبت به یکدیگر حساس کنند. قرآن کریم فرمایش می کند، زمانی که کلام نورانی پخش می شود دشمنان دین با انواع و اقسام وسایل مانع از شنیده شدن آن به دیگران می شوند. در صدر اسلام مشرکان با توسل به روش های مختلف به جنگ علیه مسلمانان رفته و در راه هدف شان حاضر بودند جانشان را نیز در میدان نبرد فدا کنند.

مدیر حوزه علمیه سراج الدین روستای قرنجیک متذکر شد: باید مواظب باشیم تا فرزندان مان جذب گروه های منحرف نشوند. اعضای این گروه ها تا زمانی که به هدف شان نرسند دست از تلاش و کوشش برنمی دارند. آنها امروز پوشش بانوان ما را هدف قرار داده و در اندیشه تغییر مدل های اسلامی به شیوه غربی هستند. اسلام برای همه امور و از جمله مناسبات میان محرم و نامحرم چارچوب تعیین کرده است.

بنابراین عبور ازاین چارچوب تخلف محسوب می شود. متاسفانه شاهد هستیم که عده ای با ترویج شیوه ای به نام ازدواج سفید می خواهند جامعه را بسوی بی بند و باری سوق دهند. ازدواجی که به طریقه شرعی و سنت نورانی رسول گرامی صلی الله علیه و آله وسلم انجام نشود با اصل دین منافات دارد.

ازدیاد طلاق
آخوند کسلخه با طرح اینکه طلاق به فعل عادی در جامعه تبدیل شده است تاکید کرد: ازدیاد طلاق در نتیجه پیروی از فرهنگ غلط غربی اتفاق می افتد. هر طلاقی که در جامعه اسلامی به ثبت برسد باعث خشنودی بیگانگان می شود.

دقت کنیم که معاملات و معاشرات مان به طریقه اسلامی صورت گیرد. دعای مومنی که لقمه حرام به خانه ببرد مستجاب نخواهد شد. جهت مقابله با ترفنده های بیگانگان باید به تربیت اسلامی فرزندانمان بها بدهیم. خانواده می تواند سد محکمی درمقابل هر نوع حیله ای باشد که دشمن بکار می برد. مدارس و حوزه های علمیه نقش انکار ناپذیری در برابر توطئه های شیطانی ایفا می کنند. اگر ریشه های ایمانی را در خود پرورش دهیم هیچ نیرویی نمی تواند ما را از راه حق به انحراف بکشاند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن