جهان اسلامشبه قاره

شهید ایاز نیازی: اسرائیل از بین خواهد رفت

نگاهی به یکی از سخنان دکتر مولانا نیازی درباره معامله قرن

آوای سنت: در برابر معامله قرن، مجاهدین فلسطینی به ابابیل قرن و نابود کننده طاغوت تبدیل خواهد شد.

یادی از سخنان شهید مولوی دکتر ایاز نیازی که اخیرا در افغانستان به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار آوای سنت مولانا مرحوم دکتر نیازی طی یکی از آخرین اظهار ات خود با اشاره به طرح معامله قرن کفت: ترامپ و نتانیاهو بدانند که در اشغال دائمی سرزمینهای فلسطین و بیت المقدس موفق نخواهند شد و خداوند مجاهدین فلسطین را برای نابودی طاغوت زمان، به ابابیل قرن تبدیل خواهد کرد.

وی تاکید کرد: گاهی طغیان از مجرای قدرت در زندگی انسان وارد می شود و خیاط طیبه را به زندگی شیطانی تبدیل می کند. تمرد در برابر خداوند و پایمال شدن حقوق انسان ها از پیامدهای خطرناک این چنین طغیان ها بشمار می رود.

نیازی در ادامه سخنان خود از آمریکا و اسرائیل به نام شیطان بزرگ و طاغوت زمان یاد کرد و گفت: طاغوت بداند که هیچ کارش از نظر خدای متعال پنهان نخواهد ماند. اکنون این آفت دنیای بشر و طاغوت افسار گسیخته یعنی امریکا می خواهد مقدس ترین مکان تاریخی مسلمانان بیت المقدس را به رژیم اسرائیل ببخشد، اما بداند که جوانان فلسطینی به ابابیل قرن تبدیل شده و رژیم اسرایل و ابرهه زمان ترامپ و دارو دسته اش را نابود خواهد کرد.

این استاد اهل سنت به اسرائیل هشدار داد: سرانجام وعده خداوند به حقیقت تبدیل خواهد شد و از بیت المقدس و سرزمین پیامبران خود چون مکه مکرمه دفاع خواهد کرد.

دکتر نیازی از سکوت برخی سران کشورهای اسلامی در برابر اقدام طاغوط قرن ترامپ و همدستانش سخت انتقاد کرد و اظهار داشت: اینها بدانند که هرکه ظلم ظالم را قبول کند و حاکمیت کفر را بپذیرد پیش تر ازهمه به عذاب خداوند دچار خواهد شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن