عمومی

جنگ صهیونیسم علیه اسلام و قدس

آوای سنت: رنگ و هدف جنگ ها ، هرج و مرج ها ، کودتاها و مداخلات خارجی سیاسی و نظامی در جغرافیای اسلامی به تدریج واضح تر می شود. وقتی تحولاتی از قبیل  جنگ داخلی سوریه , که باعث تضعیف شدن , گسسته شدن و دشمنی امت اسلامی گردید , درگیری ها در یمن , الحاق بلندی های جولان به اسرائیل , شروع یک روند جدید با مداخلات عربستان و امارات متحده عربی در سودان و لیبی و محاصره ایران و ترکیه را در کنار یکدیگر مورد ارزیابی قرار می دهیم به راحتی می توانیم ببینیم که همه این تحولات از یک مرکز واحد اداره می شوند و در اتاق هدایت این تحولات هم علاوه بر صهیونیست ها , آمریکا و غلامان حلقه به گوش آن یعنی عربستان , امارات متحده و مصر حضور دارند.

سوا دانستن همه این موارد از اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر غیرممکن است . همزمان با آغاز تنش ها در دژهای امت اسلامی , لازم است تصویر اقدامات مهم رژیم اشغالگر صهیونیستی تحت حمایت آمریکا هم در این چارچوب گنجانیده شود.

پس از اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت؛ اعلام الحاق ارتفاعات جولان به اسرائیل و بلافاصله پس از آن اعلام برنامه ای برای الحاق نوار غزه و نوار غربی فلسطین به اسرائیل و در نهایت , آغاز صحبت علنی از گفتگوهایی که از آن بعنوان “سازش قرن” یاد می شود و تمامی تنش های موجود و تنش هایی که در آینده در دنیای اسلام ایجاد خواهند شد نشان دادند که همه این حوادث فقط حول یک هدف اساسی می باشد که همانا اشغال بیت المقدس می باشد.

این بار لشکر صلیبیون نه از یک جبهه که از تمام جهات به حرکت درآمده اند . هدف آنها این است که از گردهم آمدن دوباره ارتش صلاح الدین ایوبی ممانعت کنند.

در همین حال ، پیش تر  در کنگره ایالات متحده یک رویداد تامل برانگیز روی داد. نامه ای  با امضای ۴۰۰ عضو از اعضای دموکرات و جمهوری خواهان کنگره به ترامپ ارسال شد. آنها در این نامه برای حمایت از منافع ایالات متحده در سوریه و همچنین علیه  ایران ، روسیه ، حزب الله که منافع آمریکا را تهدید می کنند و علیه تمامی کسورهای مسلمان , تحت عنوان مبارزه با تروریسم , خواستار اتخاذ “استراتژی جدید” شده اند . همچنین در این درخواست خواسته شده است که از حق اسرائیل در دفاع از خود , حمایت شود. وقتی بدانیم که تقریبا تمامی اعضای کنگره را کسانی تشکیل می دهند که اصالت یهودی دارند یا از مبلغان انجیلی هستند به راحتی می توانیم بگوییم که این نامه , در واقع مجوزی برای آغاز  جنگ صهیونیسم علیه اسلام است.

می دانیم که در آمریکا در حال حاضر یک کابینه صهیونیستی جنگ طلب بر سر کار می باشد. اعضای این کابینه که توسط رژیم صهیونیستی بر سر کار آورده شده اند تحت فشار قرار می گیرند تا این جنگ را آغاز کنند. تا وقتی که ترامپ بر سر قدرت باشد ممانعت از این جنگ بسیار مشکل خواهد بود. در واقع , قدم های اولیه این جنگ نیز از مدت ها قبل برداشته می شود. یکی از این قدم ها افزایش تعداد نیروهای  نظامی آمریکا در منطقه خلیج فارس می باشد. طبق خبرهای رسیده , قرار است تعداد این نیروها به حدود ۱۲۰ هزار سرباز افزایش داده شود. همچنین می دانیم که آمریکا کشتی های هواپیمابر و زیردریایی های حامل موشک های جنگی تام هاوک خود را در خلیج فارس مستقر نمود.

خبررسان یک فاجعه بودن چیز خوبی نیست اما بستن چشم ها بر روی واقعیات هم بی معنی است. فقط با اتحاد مسلمانان می توان آمریکا و اسرائیل را متوقف نمود. در این برهه از زمان , امت اسلامی باید تصمیم خود را بگیرد: یا بیت المقدس به دست صهیونیست ها خواهد افتاد یا این که از دل امت اسلامی , صلاح الدین ها پا به عرصه بگذارند و دوبار , صلیبیون را تار و مار نمایند.

در این برهه از زمان ما مسلمانان به یک اتحاد با مرکزیت قدس نیازمندیم.

سرویس ترجمه سایت آوای سنت

منبع

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن