مجلس و نمایندگان
موضوعات داغ

همراهی اعراب با اسرائیل ریشه همه بدبختی هاست

انتقاد نماینده شاخص اهل سنت از عادی سازی مناسبات اعراب و اسرائیل

آوای سنت :همراهی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، ریشه بدبختی‌های جهان اسلام است

دکتر رحیمی جهان آبادی(نماینده اهل سنت مجلس) و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد ریشه تمام بدبختی های جهان اسلام، حرکت اشتباه کشورهای حاشیه خلیج فارس در همراهی با رژیم صهیونیستی است.

دکتر رحیمی، در واکنش به موضع ضدایرانی سفرای امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه ایران نباید حق غنی‌سازی داشته باشد، گفت: کشورهای حاشیه خلیج فارس در زمینه همراهی با رژیم صهیونیستی سالها به اشتباه حرکت کرده اند و این مسیر نادرست ریشه تمام بدبختی های جهان اسلام است.

نماینده مردم تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسرائیل نماد اشغالگری، دروغگویی، تجاوز و جنایت در جهان است، اظهار کرد: متاسفانه همراهی کشورهای بظاهر اسلامی مانند امارات و بحرین با رژیم کودک کش صهیونیستی تلخ ترین داستان خاورمیانه است.

وی با بیان اینکه جهان اسلام و ملت های مسلمان اشتباهات حکام کشورهای عربی را نمی بخشند، ادامه داد: اسرائیلی ها خاک فلسطین را تجاوز کرده و عزت و شرف کشورهای عربی را به حراج گذاشته اند اما ایران در مقابل داعش و اسرائیل ایستاده و از کشورهای اسلامی همواره دفاع کرده و در این مسیر بیشترین خسارات را به دلیل دفاع متحمل شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: حکام جهان عرب باید تاریخ مربوط به روزی که بیت المقدس توسط مسلمانان فتح شد را بخوانند؛ فاتحان جهان اسلام و مبارزان مسلمان جمله معروفی دارند مبنی بر اینکه «ای قوم عرب ما مردمی بودیم خوار و ذلیل و به واسطه اسلام عزت یافتیم و اگر جز به اسلام جویای عزت شوید، خوار و ذلیل خواهید شد.»

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشورهای عربی باید بدانند که دست در دست دشمنی به نام اسرائیل گذاشتن، به معنای نابودی اسلام است./ خبرگزاری خانه ملت

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن