گفتگو و مصاحبه

اسرائیل از رویارویی مستقیم با نیروهای مقاومت ناتوان است

آوای سنت: امام جمعه مسجد جامع روستای حاجی قوشان، پیام مهم جنگ اسرائیل بر علیه غزه را بیانگر ناتوانی این رژیم از رویایی رویی مستقیم با نیروی مقاومت دانست.

به گزارش آوای سنت، محمد آخوند مختوم نژاد در گفتگو با خبرنگار ما، تنها دستاورد رژیم صهیونیتی در یورش بیرحمانه به غزه طی چند هفته متوالی را بمباران منازل، بیمارستان ها و مدارس غزه دانست و گفت: شادمانی فلسطینی ها در پی آزادی برادران و خواهران خود از زندان های اسرائیل جنایتکار ثابت کرد که آن مردم نه تنها در دفاع از آرمان فلسطین کوتاه نیامده اند، بلکه عزم شان را برای روزهای آینده جزم کرده اند. فلسطین امروزی بخوبی می داند که در پاسداری از مسجد الاقصی و اراضی سرزمین های اشغالی تنها باید متکی به ایمان جوانان خود باشد و از سران کشورهای عربی و سایر رجال منطقه آبی برای شان گرم نخواهد شد.

ظاهرا روسای متمول دولت های خارمیانه هنوز نمی دانند که عملیات طوفان الاقصی پاسخی دندان شکن به دولت نژاد پرست صهیون بود، چون به توافقنامه ها پایبند نبوده اند. اسرائیل تاکنون به هیچ یک از مفاد توافقی به طور کامل عمل نکرده و هراز چند مدت فراتر از حد خودش عمل کرده است.

آخوند مختوم نژاد، طوفان الاقصی را هشداری جدی برای سران رژیم صهیونیستی خواند و افزود: اگرچه بیشتر دنیای اسلام و کشورهای عضو سازمان ملل چشم را بر جنایات اسرائیل بسته نگه داشته و تنها نظاره گر کشتار مردم بی دفاع تا زمان اجرای صلح موقت بوده اند، اما ملت قهرمان غزه ثابت کردند که می توان با دست خالی نیز دربرابر دشمن ایستادگی کرد. پیام مهم جنگ اسرائیل بر علیه غزه بیانگر ناتوانی این رژیم از رویایی رویی مستقیم با نیروی مقاومت بود. آنها مردم عادی را به بهانه نابودی حماس قتل و عام کردند و حال حقوق بشر باید پاسخ دهد که دلیل اصلی این همه قتل و کشتار چه بوده است و چرا باید خانه های مردم یک شهر را بر سرشان خراب کرد!

امام جمعه مسجد جامع روستای حاجی قوشان از توابع گنبد کاووس، تقاص خون مردم بی دفاع فلسطین را به اراده الهی حتمی و قطعی عنوان کرد و اظهار داشت: ملت فلسطین در طول هفت دهه اخیر چوب سکوت مجامع بین المللی را خورده اند. اسرائیل ثابت کرد که سازمان ملل توسط عده ای خاص مدیریت می شود و شعار حمایت از حقوق بشر از سوی آمریکا و متحدان غربی اش در عمل رنگ باخته است. اسرائیل مانند چوب فرسوده ای است که با آبیاری نمی تواند سبز شود. میلیاردها دلار برای حفظ این رژیم، اشغال یک سرزمین را باعث شده و ماهیت کابینه رژیم صهیونیستی برای مردم غرب آشکار شده است. امروز یهود ستیزی در غرب به شدت افزایش یافته و زنگ خطر برای افراط گران به صدا در آورده است.

آخوند مختوم نژاد همچنین یادآور شد: کشورهایی که بر خلاف توصیه رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم با اسرائیل دست دوستی داده اند در حقیقت به آرمان فلسطین و قدس شریف خیانت کرده اند. آنها برای عادی سازی روابط با رژیم نژاد پرست صهیونیست به جهت ارتقای سطح اقتصاد خود از طریق گسترش ارتباط با دنیای غرب به دنبال بهانه می گردند، اما باید از این سران پرسید که آیا برای نبی خدا در صورت بیعت با کفاری که خانه خدا را تبدیل به بتکده کرده بودند، زندگی بهتر و ریاست بر کل شبه جزیره عربستان فراهم نبود. آن حضرت در برابر پیشنهادات ابوجهل و ابولهب سرخم نکرده و ترجیح داد سه سال سخت را در شعب ابی طالب تحت محاصره شدید و تحریم مشرکان با بدترین شرایط معیشتی بگذراند، اما ناحق را به حق ترجیح ندهد.

آرمان فلسطین برگرفته از قوانین قرآن کریم می باشد که دستور می دهد با اسرا خوشرفتاری بعمل آید. اسرائیل در توجیه شکست در طوفان الاقصی تلاش زیادی کرد تا چهره خشنی را از اسلام برای متحدانش ترسیم کند، ولی اکنون خود سردمداران غرب نیز می دانند که نخست وزیر غاصب اسرائیل پیرامون کشتار شهرک نشینان بخش اشغالی توسط حماس به آنها و دنیا دروغ گفته است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن