گفتگو و مصاحبه

مردم غزه قهرمان اصلی جنگ اخیر هستند

آوای سنت: امام جمعه اهل سنت مسجد مهرآباد، مردم غزه را قهرمان اصلی جنگ حق علیه باطل دانست.

به گزارش خبرنگار آوای سنت، مولوی محمد رضا رحمتی در گفتگو با خبرنگار ما، شرح همبستگی امروز جهان اسلام را در حمایت و همبستگی لا مردم مسلمان غزه دانست و گفت: حوادثی که امروز در غزه می گذرد، بیانگر هویت رژیم غاصب صهیونیستی در قبال تمامیت فلسطین و دشمنی با ببت المقدس و مسجد الاقصی می باشد و آنها در هیچ برهه ای از تاریخ ادیان موافق با رسالت انبیاء عمل نکرده اند. در سرگذشت های پیشین می خوانیم که سردمداران یهود با سرسختی و گردن کشی تلاش کردند تا رسالت پیامبران را مانعی بر سر راه سعادت بشر معرفی کرده و با توسل به ترفندهای شیطانی، اذهان عمومی را بفریبند.

مولوی رحمتی عهد شکنی یهود در دوران رسول اکرم صلی الله علیه واله وسلم را نمونه بارزی از خصونت این قوم با ملت های بیدار خواند و افزود: مهمترین هدف از اجرای طرح اشغال گری فلسطین و تشکیل رژیم جعلی دست نشانده آمریکا برای اختلاف افکنی در میان کشورهای اسلامی می باشد‌ تا روش و سنت نبوی از زندگی مسلمانان برچیده شود. یهود مصمم است تا بذر کینه و نفاق را در منطقه حساس خاورمیانه ترویج داده و الگوهای مبتذل را جایگزین تعصبات دینی سازد. جنگی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آن مبادرت ورزید یک آزمون مهم برای همه امت است تا وحدت و اتحادشان را به رخ یهود و نصاری بکشند.

امام جماعت مسجد حضرت بلال رضی الله عنه روستای مهراباد از توابع استان خراسان رضوی تاکید ورزید: پایداری و استقامت مسلمانان غزه و تسلیم ناپذبری در برابر ستمی که بر ایشان روا می رود، تیره بختی اشغالگران را در پی خواهد داشت. فلسطین با سلاح ایمان زنده است و هرگز برای چیزی که اشغالگران دیکته می کنند، سرخم نخواهد کرد. پاسخ حمایت آمریکا از سرسپردگان درنده خو منجر به پیروزی نخواهد شد. رژیم صهیونیستی بر آن است تا جنایاتش را به رزمندگان جبهه مقاومت نسبت داده و با دروغ پراکنی می کوشد تا اعمال ننگینش را موجه جلوه دهد.

مولوی رحمتی ادعای رژیم غاصب مبنی بر کشته شدن ساکنین شهرک های صهیونیستی توسط مقاومت اسلامی را تلاش برای برانگیختن احساسات جامعه جهانی بر علیه رزمندگان مدافع سرزمین اجدادی توصیف کرد و در توضیح این مسئله عنوان نمود: آنها از یک سو جبهه مقاومت را متهم به نسل کشی کرده و از سوی دیگر خشم خود را بر سرساکنین بی دفاع غزه خالی می کنند. مشکل رژیم کودک کش صهیونیستی مردم بی گناه غزه نیستند، لیکن قدرت تقابل با رزمندگان میهن پرست را با وجود برتری در سلاح و مهمات پیشرفته ندارند. پیام رزمندگان به صهیونیست ها دفاع تا آخرین نفس برای دفاع از خاک سرزمین شان است و برای آن تا شهادت خواهند جنگید.

این عالم اهل سنت خاطر نشان ساخت: مردم غزه قهرمانان اصلی جنگ حق بر علیه باطل هستند. دنیا یکبار دیگر کودک کشی جنایتکاران را به تماشا نشسته است‌. در نبردی که دشمن، مردم بی سلاح را هدف قرار داده است، عده زیادی با وجود آوارگی حاضر به ترک وطن نشدند. آنها کشته شدن در راه وطن را به خالی کردن صحنه مبارزه ارجع می دانند. آینده فلسطین برای صاحبان آن است و صهیونیست های نااهل در طوفان های پس از این همچون برگ ریزان فصل خزان از هم گسسته شده و مهر نابودی را بر پیشانی خود زده خواهند دید.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن