گفتگو و مصاحبه

نادیده گرفتن جنایات صهیونیست‌ها همراهی با جنایتکاران است

آوای سنت: امام جماعت مسجد ابوبکر صدیق(رض) بندرترکمن، نادیده انگاری شهادت جمع کثیری از خبرنگاران مسلمان در غزه را به معنای جانبداری آشکار آمریکا و غرب از رژیم غاصب صهیونیستی عنوان نمود.

به گزارش آوای سنت، داود آخوند بلکفه در گفتگو با خبرنگار ما، شهادت تعداد زیادی از خبرنگاران عرصه رسانه در جنگ اسرائیل بر علیه غزه را بخشی از اجرای نقشه ترور رژیم اشغالگر در منطقه خواند و گفت: در روزهای آغازین یورش وحشیانه رژیم صهیونیستی تحت حمایت آمریکا و غرب از راه زمین و هوا، عزم دشمنان قرآن و اسلام بر این بود تا با استفاده از سلاح های کشتار جمعی، غزه را از سکنه خالی کنند، اما ایستادگی و پایداری مردم مومن با ایمان فلسطین برگرفته از آموزه های قرآن کریم بر اسرائیل غاصب ثابت کرد که تا پای جان از خانه و کاشانه خود دفاع کرده و حاضر به کوچ اجباری از موطن نخواهند شد.

امروز غزه مدیون خون کودکان بیگناه، زنان بی دفاع و جوانان دلیرش می باشد. کسانی که می توانستند از مهلکه بگریزند، ولی ماندند، زیرا می دانستند که شهادت در راه وطن نیز پیروزی بر اهریمن به حساب می آید. توفیق شهادت به خاطر پاسداری از آرمان فلسطین افتخاری است که هر کس به آن نمی رسد و سعادت همراه همیشگی پیروزمندان واقعی خواهد بود.

آخوند بلکفه، پوشش لحظه به لحظه وقایع غزه را موجب آشکار شدن چهره ضد انسانی رژیم صهیونیستی و حامیان استکبار در جوامع بین المللی دانست و افزود: هدف اصلی رسانه های وابسته به اسرائیل در جریان عملیات طوفان الاقصی به تصویر در آوردن چهره خشن از اسلام و پوشاندن نقاب دروغین مظلومیت بر سیمای شیطانی اسرائیل بود تا بدین طریق بتوانند جنایت های این رژیم دست نشانده را توجیه نمایند. کاری که در یازده سپتامبر و ظهور داعش نیز به آن دست زده و کوشیدند امت مسلمان را تندرو و افراطی معرفی کنند، لیکن مشخص شد که داعش دست پرورده آمریکا است و این حقیقت انکار ناپذیر لکه ننگی را بر کارنامه اعمال سیاستمداران آن زمان برجای گذاشت.

امروز رسانه های وابسته به اسرائیل مذبوحانه می کوشند تا با تحلیل های غیر واقعی و تحریف وقایع فلسطین، قتل و عام مردم بی دفاع را متوجه نیروی حماس بدانند، اما با کدام منطق و برهان می توان این سطح از جنایت بر علیه بشریت را توجیه نمود؟!

این استاد اندیشمند اهل سنت با تاکید بر این مطلب که رژیم صهیونیستی و متحدان غربی در منجلاب اعمال شان دست و پا خواهند زد، اظهار داشت: نادیده انگاری شهادت جمع کثیری از خبرنگاران مسلمان به معنای جانبداری آشکار آمریکا و غرب از اسرائیل است. با این حال دشمن از افشا شدن چهره کریه خود از نگاه دوربین خبرنگاران بومی در غزه ضربه سختی خورده است و اگر اندک عدالتی در نزد دول غربی بود، قطعنامه های ضد اسرائیل سازمان ملل را وتو نمی کردند. مطالبی که آمریکایی ها درباره لزوم ارسال کمک های بشر دوستانه به غزه بیان می دارند، سراسر کذب و برای فریب افکار عمومی است. دود رنج کسانی که برای نشان دادن مستندات و واقعیت های تلخ جنگ شهید می شوند به چشم استکبار خواهد رفت.

آخوند بلکفه تاکید ورزید: هر زمان یک خبرنگار غربی قربانی جنگ شد، خبر آن در سطح وسیع و با جزئیات کامل انتشار پیدا کرد. غیر از جنگ اسرائیل علیه غزه، هر جنگ دیگری اتفاق می افتاد، آمریکا و غرب به سرعت و به شدت آن را محکوم می کردند، ولی رژیم صهیونیستی برایشان حکم نوکر با جیره و مواجب را دارد و از این رو بودجه بیشتری را به این رژیم سفاک اختصاص می دهند تا به سیاست نسل کشی ادامه دهد. کسانی که امروز با آمار کشته شدگان غزه کنار می آیند، سرانجام گرفتار خشم خدا شده در چنان فتنه ای فرو خواهند رفت که هزینه های آن بسیار فراتر از قربانیان جنگ اسرائیل بر علیه غزه خواهد بود. حاکمانی که خرابی های غزه را طبیعت جنگ می انگارند در آینده خود این درد را چشیده و فغان خواهند نمود. زمانی که برای هرگونه پشیمانی دیر خواهد بود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن