گفتگو و مصاحبه

ویژگیهای کاندید اصلح از نگاه آخوند پروانه

آوای سنت: امام جمعه دهستان حصارچه، دقت و مطالعه روی دانش علمی، تجربه کاری و قدرت سخنوری کاندیداها را از شروط یک انتخاب اصلح دانست.

به گزارش آوای سنت، محمد آخوند پروانه در گفتگو با خبرنگار ما، خروجی یک انتخاب اصلح در انتخابات یازدهم اسفند ماه را معرفی شایسته ترین و اصلح تربن افراد برای مصلحت اندیشی امور کشور و حوزه های انتخابیه خواند و گفت: عضویت هر یک از نمایندگان در فراکسیون های مجلس نیز یک امتیاز مهم برای مجاب کردن همکارانش برای اخذ مجوز ساخت و سازها و بودجه های عمران و آبادانی به حساب می آید.

ما می دانیم که هدف نمایندگان ارایه بهترین عملکرد جهت کسب نمره قبولی از سوی مردم است و اگر این نباشد، شانس مجدد انتخاب نخواهند داشت. اگر یک نماینده اوقات کاری خود را صرف مطالعه دقیق آسیب ها و شناخت راهکارها نماید، مطمئنا بودجه ها کفاف بخشی از امور مختلف را خواهند کرد، ولی اگر به بیراهه رود، نه تنها نمی تواند کار مفیدی انجام دهد که مانع از پیاده شدن طرح های به‌ نفع جامعه خواهد بود.

آخوند پروانه، دقت و مطالعه روی دانش علمی، تجربه کاری و قدرت سخنوری کاندیداها را از شروط یک انتخاب اصلح دانست و افزود: میزان بودجه هر یک از استان ها در ردیف های تعریف شده، معین است و در این میان نماینده می‌تواند از طریق رایزنی با وزرای بلند پایه به دفاع از کمبودها پرداخته و مسیر ارتباط مدیران استان ها را با مقامات رده بالای دولتی آسان تر فراهم نماید.

بخش جرگلان در منظقه شمالی مرز خراسان شمالی مستعد به کشاورزی و پرورش محصولات دامی است. نماینده این حوزه باید کشاورزی با حمایت از کشاورزان، اقتصاد منطقه را به رونق برساند. نیمی از توسعه کشاورزی ما بستگی به بارش های فصلی دارد و حمایت دولت را در بخش بذر و کود می طلبد تا میزان تولید محصول را به بالاترین سطح ممکن برساند. همچنین نهاده های دامی روند افزایشی داشته ‌اند و در این وضعیت دامداران نگهداری و پرورش از احشام را مقرون بصرفه نمی دانند.

امام جمعه دهستان حصارچه، دفاع از طرح ها برای اخذ بودجه ها را با استناد بر قابلیت ها و پتانسیل های یک حوزه انتخابیه عنوان کرد و اظهار داشت: اگر در طرحی که برای تصویب به صحن علنی مجلس ارسال می شود، همه جوانب امر بررسی شده و آمار و ارقام ها به تایید کارشناسان برسند، اخذ مجوز کار و تسهیلات لازم به سهولت امکان پذیر خواهد بود. متاسفانه نارضایتی مردم از عملکرد برخی نمایندگان شان باعث ایجاد بدبینی نسبت به عملکرد ها شده است. در گذشته سطح سواد علمی جامعه پایین بود، اما امروز میزان آگاهی و معلومات مردم در سطح عمومی و تخصصی افزایش چشمگیری داشته است.

آخوند پروانه، خاطر نشان کرد: اگر نماینده مجلس انتقاد پذیر نباشد، نمی تواند آسیب ها را شناخته و از عهده حل مشکلات بر نخواهد آمد. معلومات نماینده مجلس هم مانند سایر مردم محدود است و به نمایندگی از ساکنین حوزه انتخابیه می رود تا انعکاس دهنده خواسته ها و مطالبات مردمش باشد. پیروزی در انتخابات به معنای این نیست که وی بهتر از دیگران باشد، بلکه بیانگر این مسئله است که مردم، نماینده خود را بر اساس سخنانش و تحلیل های زمان انتخابات استخراج کرده و از فرد منتخب انتظار دارند، همانگونه باشد که در زمان کاندیداتوری بوده است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن