اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

امام جمعه سنندج : فضای ماه مبارک رمضان در جامعه اسلامی باید نمود داشته باشد

آوای سنت : امام جمعه شهرستان سنندج با اشاره به اینکه ماه رمضان سرشار از رحمت و برکت پروردگار است، گفت: میتوان با عمل صالح از فیوضات این ماه بهره‌مند شویم و از گناه دوری گزینیم و این فضای مبارک باید در جامعه اسلامی نمود داشته باشد.

 ماموستا رستمی امام جمعه سنندج به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به عنوان ماه رحمت و مهربانی اشاره کرد و افزود: خداوند در ماه رمضان در‌های رحمتش را بر روی بندگانش می‌گشاید و هر بنده‌ای می‌تواند با انجام کار نیک مورد رحمت خداوند در این ماه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان سرشار از رحمت و برکت پروردگار است، گفت: میتوانیم با عمل صالح از فیوضات این ماه بهره‌مند شویم و از گناه دوری گزینیم و این فضای مبارک باید در جامعه اسلامی نمود داشته باشد.

امام جمعه سنندج یادآور شد: امروز شاهد قتل عام کودکان و مردم زیادی در غزه هستیم و ۱۸ هزار کودک از نعمت پدر و مادر محرومند و این چهره کریه دشمن و ظلم و ستم آن‌ها را نشان می‌دهد که امیدواریم تمام مردم مسلمان جهان در این ماه برای این مردم مظلوم دعا کنند که خداوند شر دشمن را از آنان به دور کند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه باید حرمت ماه مبارک رمضان نگه داشته شود افزود: در این ماه مبارک می‌توان با طاعات و عبادت درون خود را به معنویت و قرآن آغشته کنیم و از پروردگار، بخشش گناهان و دور شدن ظلم و ستم و کوتاهی دست رژیم صهیونیست را بر مردم فلسطین و غزه طلب کنیم.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان سراسر خیر و برکت است و در هر خانه ۳۰ مهمان از فرشتگان وجود دارد، بیان کرد: باید برای آغاز روزه این ماه و عید نگاهمان به حکم حاکم شرع باشد.

وی بیان داشت: هر کسی عمدا در ماه مبارک رمضان روزه نگیرد، از لطف و رحمت حق‌تعالی به‌دور بوده و خودش به سمت آتش جهنم گام بر می‌دارد.

امام جمعه سنندج با یادآوری اینکه دین اسلام انسان را به مهربانی و دستگیری یکدیگر دعوت می‌کند، بیان داشت: امیدوارم در این ایام مبارک با دستگیری از نیازمندان در کنار طاعات و عبادات از برکات و نعمات این ماه بهره‌مند شویم./خبرگزاری بسیج

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن