اخبارخارجی

ابتکار شرکت مالزیایی در طراحی جدید لباس‌های پوشیده

آوای سنت : برند تولید لباس‌های پوشیده در مالزی، محصولات جدیدی را به بازار عرضه کرده که مناسب فعالیت زنان محجبه برای ساعات طولانی است.

به نقل از The New Starait Times، برند مالزیایی Innersejuk یکی از پیشگامان حجاب راحت در دنیا است.

به گفته مسئولان این شرکت، برای یک فرد محجبه، جنس زیرکار لباس‌های پوشیده به همان اندازه خود حجاب مهم است. در صورتی که این پوشش از مواد مناسب ساخته شده باشد،‌ جلوی تعریق شدید را گرفته و در نهایت از ابتلا به حساسیت‌های پوستی به دلیل استفاده طولانی‌مدت لباس‌های پوشیده، جلوگیری ‌می‌کند.

این برند ۱۲ طرح جدید و بهبود یافته را عرضه کرده تا هر لباس پوشیده‌ای را خنک، راحت و تمیز نگه دارد. ۱۹ رنگ برای هر ۱۲ طرح وجود دارد.

این شرکت مالزیایی، لایه زیرکار لباس‌های پوشیده را با تمرکز بالا بر نوآوری و فناوری، با تحقیق و توسعه گسترده طراحی کرده تا به بانوان محجبه اجازه دهد آزادانه و بدون محدودیت‌های حجاب نامناسب یا ناراحت‌کننده(به دلیل ضخامت و تعریق)، فعالیت کنند.

ازوانی احمد (Azwani Ahmad)، یکی از بنیانگذاران این شرکت می‌گوید با طراحی لباس‌های جدید این شرکت می‌خواهد اطمینان حاصل کند که همه زنان مسلمان می‌توانند لباس‌های پوشیده مناسب برای نیازهای روزانه خود بیابند.

احمد می‌گوید: با لباس‌های جدید طراحی‌شده نگرانی کمتری وجود دارد، بانوان محجبه آن را بپوشند و با اعتماد به نفس و به‌راحتی روز خود را سپری کنند. هدف ما ارائه راه حل‌های عملی برای داشتن لباس‌های شیک پوشیده است. از طراحی تا تولید، محصولات ما با دقت برنامه‌ریزی شده‌اند تا بهترین کیفیت و تجربه را به مشتریان خود ارائه دهند. ما واقعاً از شنیدن نظرات مشتریان در مورد طرح‌های جدید استقبال می‌کنیم.

لباس‌های جدید این شرکت همچنین دارای شکاف‌هایی برای هدفون یا هندزفری بر روی پوشش سر است که حرکت و فعالیت کاربر را راحت‌تر کرده است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن