اخبارخارجی

اخراج یک معلم در آمریکا به دلیل اهانت به دانش آموزان مسلمان

آوای سنت : یک مدرسه در ایالت فلوریدای آمریکا، معلم خود را به دلیل اهانت به دانش آموزان مسلمان هنگام ادای نمازشان اخراج کرد.

به نقل از iraaqi ، یک مدرسه در ایالت فلوریدای آمریکا تصمیم گرفت یک معلم را به دلیل اهانت به دانش آموزان مسلمان که درحال ادای نماز در یکی از سالن‌ها بودند، اخراج کند.

تصمیم مدرسه فرانکلین در میامی پس از انتشار فیلم این اهانت در شبکه های اجتماعی گرفته شد.

این فیلم تعدادی از دانش آموزان را در حال ادای نماز، قبل از ورود معلم نشان می دهد. معلم پس از ورود می گوید: صبر کنید، اینجا دفتر من است. شما اینجا را سحر می کنید. ببخشید من به مسیح ایمان دارم و به همین دلیل من نماز شما را قطع می کنم.

 این فیلم در نرم افزار تیک تاک بیش از شش میلیون بازدیدکننده به دست آورد. این دانش آموزان از دو معلم اجازه گرفتند تا در اتاق نماز بخوانند. همه چیز قبل از ورود این معلم خوب بوده است.

مدیریت مدرسه با انتشار بیانیه ای در شبکه های اجتماعی اعلام کرد: این فیلم بی نهایت نگران کننده در تیک تاک با مدیریت مدرسه فرانکلین به اشتراک گذاشته شد ما می خواهیم توضیح دهیم که ما این رفتار نژادپرستانه را تحمل نمی کنیم.

مدیریت مدرسه تاکید کرد: ما در امور کارکنان به طور علنی بحث نمی کنیم، اما می توانیم اعلام کنیم که این معلم عضوی از کادر آموزشی این مدرسه از امروز نیست.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن