اخبارخارجی

ادعاهای اسرائیل مبنی بر اطلاع از محل اختفای یحیی سنوار باعث تمسخر در رسانه های اجتماعی شد

آوای سنت : یحیی سنوار ، رئیس جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نوار غزه ، همچنان مایه نگرانی‌ اسرائیل است ، اسرائیل او را مسئول اصلی حمله ۷ اکتبرگذشته می‌داند و ادعا می‌کند با تکیه برتوانایی های نظامی و اطلاعاتی خود او را در نوار غزه ترور یا دستگیر می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ، پس از چندین هفته تهاجم زمینی به نوار غزه و جستجوی مداوم برای یافتن رئیس حماس، نظامیان اسرائیلی اعلام کردندکه سرانجام نیروهایش به خانه سنوار رسیدند، اما درداخل آن چیزی جز یک عروسک و یک کفش نیافتند.

در تازه ترین تحولات ، شرکت رادیو وتلویزیون اسرائیل به نقل از یک منبع امنیتی گفت: ارتش اسرائیل تخمین هایی در مورد محل اختفای سنوار دارد سه هفته قبل از آن ، نخست وزیر بنیامین نتانیاهو تأکیدکردکه ارتش او محل سینوار را محاصره کرده است ، یوآو گالانت وزیرجنگ گفت می گوید سینوار اکنون صدای خودروهای نظامیان اسرائیل و بولدوزرهای بالای سرش را می شنود، او به زودی هدف تفنگ های ما خواهد کرد.

فعالان شبکه های اجتماعی در توییت ها و کامنت های خود،اعلام ارتش اسرائیل مبنی بر رسیدن به محل سنوار را به سخره گرفتند

یکی از کاربران به نام حسنعلی خطاب به نتانیاهو گفت: آیا محل سینوار را می دانی و محل اسیرانتان را نمی دانی؟

کاربر دیگری با عنوان عمرو درتوییتی نوشت:عرب ها ضرب المثلی دارند که می گوید« عاد بخفی حنین» آنها این ضرب المثل را هنگامی که خیلی ناامید می شدند بیان می کردند(معادل فارسی این ضرب المثل می شود ناامید برگشت)

گویا امروز این ضرب المثل تغییرکرده و شده«عاد بحذاء السنوار»با کفش سنوار برگشت

درتوییت یاسرآمده است که ارتش اسرائیل یکی از قوی‌ترین ارتش‌های منطقه است و مطمئنا از محل سنوار اطلاع دارد.اما صبر کنید… چطور نمی دانست که ۲۰ موتورسیکلت و ۱۷ خودروی شاسی بلند که در ۱۶ مهر وارد می شوند،و ابهت این ارتش را در هم می شکنند

کاربری به نام مونا،در این باره نوشت: اگراسرائیل از موقعیت سنوار اطلاع داشت،منتظر نمی ماند و بیرون می آمد و او را ترور میکرد تا به وضعیت خاتمه دهد و جنگ را متوقف کند، همانطور که او تصور می کرد، زیرا در نتیجه اظهارات پرحاشیه ای که می کرد، دچار مشکل بزرگی شد.

براساس آخرین نظرسنجی هاکه چند روز پیش توسط روزنامه «اسرائیل هیوم» انجام شد ۶۶ درصد از اسرائیلی‌ها می‌خواهند ارتش آنها قبل از هررهبردیگری از جنبش حماس،سینوار را ترور کند. این درحالی است که محمد الضیف ، فرمانده کل گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس درفهرست ترورهای تحت تعقیب با ۱۹ درصد دوم شد.

اصل خبر را اینجا مشاهده نمایید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن