اخبارخارجی

استیصال وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در برابر عملیاتهای استشهادی

آوای سنت : وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به ناتوانی نهادهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی در برابر عملیات های استشهادی فلسطینی ها اعتراف کرد.

به نقل از المنار، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از بیم ادامه عملیات‌های ضدصهیونیستی، ۳۰۰ نظامی احتیاط این رژیم را فرا خواند.

از سوی دیگر پایگاه خبری صفا اعلام کرد که بنی گانتز به ناتوانی نهادهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی در برابر عملیات‌های استشهادی فلسطینی‌ها اعتراف کرد.

وی در گفتگویی با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در واکنش به انتقادهای شدیدی که از عملکرد کابینه این رژیم پس از عملیات‌های متوالی ضد صهیونیستی می‌شود، گفت: سخت است بتوان فردی را که در یک لحظه سلاح سرد به دست می‌گیرد و تصمیم به اجرای عملیات مقاومتی می‌گیرد، شناسایی کرد.

مجری این شبکه در ادامه سخنان گانتز را قطع کرد و گفت عملیات اخیر تنها حمله با سلاح سرد نبوده بلکه در دو عملیات اسلحه نیز مورد استفاده قرار گرفته است که چنین عملیاتی نیاز به برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی قبلی دارد.

مجری صهیونیست در ادامه شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی را به ناکامی در مقابله با عملیات‌های «الخضیره و بنی براک» متهم کرد.

گانتز با ادعای اینکه نظامیان این رژیم هر ماه ده‌ها عملیات را خنثی می‌کنند، افزود: اسرائیل روزهایی سخت و تراژدیک را پشت سر می‌گذارد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اذعان کرد: امنیت صدرصدی آسان نیست.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن