اخبارخارجی

افتتاح اولین دفتر رسانه ای اسرائیلی در امارات

توسعه مناسبات اسرائیل با امارات در زمینه های مختلف

آوای سنت : نخستین دفتر خبری یک رسانه اسرائیلی در امارات متحده عربی راه اندازی می گردد.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت به نقل از پایگاه خبری الخلیج آن لاین،کانال عبری “i24NEWS” روز دوشنبه اعلام کرد که توافق نامه ای را با یک موسسه رسانه ای در دبی امضا کرده است.

این کانال عبری گفت با افتتاح دفتر خود در دبی ،تبدیل به اولین کانال عبری شد که در امارات متحده عربی فعالیت می کند.

این کانال همچنین اخیراً توافق نامه هایی را با دو شبکه بزرگ تلویزیونی امارات ، امضا کرده و  با گروه رسانه ای اخبار الخلیج ووزارت گردشگری در دبی،یک کمپین دیجیتالی و تلویزیونی را به سه زبان راه اندازی کرده است.

راه اندازی این کمپین پس از دریافت مجوز پخش کانال از دفتر رسانه ای دولت دبی امکان پذیر شد،این امکان نیزبرای کانال فراهم است که  تا یک سایت گزارش ها و مصاحبه هایی را به صورت زنده پخش کند.

مونا الماری مدیر کل دفتر رسانه ای دولت دبی تأیید کرد که امارات متحده عربی مشتاق است همکاری با نهادهای مختلف رسانه ای بین المللی را تقویت کند.

فرانک مالول مدیر عامل i24NEWS گفت: ایجاد این همکاری رسانه ای ابعاد مهم جدیدی را به روابط دو طرف اضافه می کند.

وی افزود این همکاری موجب گسترش دایره مخاطبان این رسانه به عنوان یک کانال رسانه ای جهانی خواهد شد،همچنین این کار به غنی سازی محتوایی که ارائه می دهیم کمک خواهد کرد و به ما امکان می دهد تا پوشش خود را در خاورمیانه گسترش دهیم.

این توافق نامه ها درامتداد توافق نامه ای است که در دسامبر گذشته با گروه رسانه ای ابوظبی امضا شد و بخشی ازتوافق نامه صلح امارات و اسرائیل است .

گسترش همکاریهای امارات متحده عربی و برخی از دولتهای عربی منطقه با رژیم صهیونیستی با مخالفت افکار عمومی دنیای عرب مواجه شده است.

اصل مطلب را در اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن