اخبارداخلی

افتتاح سه مدرسه در مناطق روستایی چابهار با حضور معاون وزیر

آوای سنت : معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر به سیستان و بلوچستان، مدرسه شش کلاسه حضرت نبی اکرم (ص) روستای عثمان آباد و مدرسه شهید علیمرادی روستای فتحعلی کلات ومدرسه شش کلاسه بخش پیرسهراب چابهار را افتتاح کرد.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان چابهار گفت:  با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدرسه سه کلاسه روستای فتحعلی کلات با زیربنای ۱۵۰ متر مربع و اعتباری بیش از شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال با مشارکت موسسه خیریه دست یاری به دشتیاری، منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار و اداره کل نوسازی مدارس استان احداث و ۴۲ دانش آموز این روستا از فضای آموزشی استاندارد بهره‌مند شدند.

عبدالعزیز رامش افزود: مدرسه شش کلاسه بخش پیرسهراب نیز با زیربنای ۳۷۰ متر مربع و اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد ریال با مشارکت موسسه خیریه دست یاری به دشتیاری و اداره کل نوسازی مدارس استان برای تعداد ۱۱۸ دانش آموز این منطقه ساخته شده است.

وی عنوان کرد: در ادامه سفر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به سیستان و بلوچستان، مدرسه شش کلاسه حضرت نبی اکرم (ص) روستای عثمان آباد چابهار افتتاح شد.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز چابهار ادامه داد: این مدرسه با زیربنای ۹۰۰ مترمربع و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت هزار و ۴۰۰ مترمربع با مشارکت بنیاد برکت و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان احداث و تعداد ۲۱۹ نفر دانش آموز از فضای آموزشی استاندارد بهره‌مند شدند.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز چابهار تصریح کرد: ساخت و تجهیز بیش از دو هزار کلاس درس جدید در شهر و روستا‌های این شهرستان برای رسیدن به سرانه میانگین بیش از پنج مترمربع میانگین کشوری فضای آموزشی به ازای هردانش آموز ضروری است.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر به چابهار در جلسه شورای آموزش و پرورش و با مدیران آموزش و پرورش و فرهنگیان دیدار و در مراسم تجلیل از برترین‌ های کنکور سراسری ۱۴۰۲ بخش پیر سهراب منطقه پلان شرکت کرد و از فضا‌های آموزشی و زیر ساخت‌های حوزه آموزش و پرورش چابهار نیز بازدید کرد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن