اخبارداخلی

القاء لفظ محرومیت به سیستان و بلوچستان نادرست است

لزوم افزایش فرهنگ مشارکت در استان

آوای سنت : استاندار سیستان و بلوچستان گفت: القاء لفظ محرومیت به استان نادرست است چرا که این منطقه ثروت فراوان و ظرفیت‌های بی‌نظیری دارد که به تنهایی می‌تواند توسعه اقتصادی را رقم بزند.

 محمد کرمی در نشست با فرمانداران شهرستان‌های شرقی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مصادیق جنگ شناختی دشمن این روزها، از بین بردن فرهنگ کار در جامعه است بنابراین باید هوشیار باشیم و این موضوع مهم را در جامعه ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی و شکستن اراده هاست چرا که قصد دارد از این راه ما را از توسعه باز دارد، افزود: القاء لفظ محرومیت به سیستان و بلوچستان نادرست است چرا که این منطقه ثروت فراوان و ظرفیت‌های بی‌نظیری دارد.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با تاکید بر واگذاری مسوولیت به جوانان و دانش آموزان، ادامه داد: باید بر روی نسل جوان برنامه‌ریزی و به این قشر زمین واگذار کنید چرا که این امر موجب افزایش حس مسوولیت پذیری در جوانان می‌شود.

وی با تاکید بر مشارکت مردم در توسعه و اقتصاد سیستان و بلوچستان بیان کرد: باید کار‌ها با مشارکت مردم در این استان انجام شود و فرهنگ مشارکت در منطقه توسعه پیدا کند.

کرمی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت مولد سازی دارایی‌ها ادامه داد: از سرمایه‌گذاران بومی استان ساکن در استان‌ها و شهرستان‌های دیگر بخواهید تا در سرزمین خودشان سیستان و بلوچستان سرمایه‌گذاری کنند.

وی خطاب به مدیران سیستان و بلوچستان هشدار داد: به مدیرانی که کم کاری می‌کنند تذکر داده شود و در صورت ادامه کم کاری بلافاصله آنان را برکنار کنید.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن