اخبارداخلی

امام جمعه سنندج: برخی مدیران کردستان باید جابه‌جا شوند

آوای سنت : امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه مدیرانی که چند سال و در دوره‌های مختلف در یک پست و مسئولیت مانده‌اند، جابه‌جا شوند، گفت: پرهیز از گرفتن رشوه و سپردن مسئولیت به افراد بدون تخصص و سپردن امور به دست کاردان از انتظارات‌ مردم است.

 ماموستا فایق رستمی در مراسم گرامیداشت و تجلیل از واحدهای صنعتی و معدنی نمونه استان که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کردستان برگزار شد، ضمن محکومیت جنایات تروریست‌ها در کرمان در به شهادت رساندن جمعی از هموطنان که دل همه ملت ایران را جریحه‌دار کرد، اظهار داشت: این اقدامات بر خلاف دین اسلام و بشریت بود.

وی به اهمیت کسب و روزی حلال اشاره کرد و گفت: کسب روزی حلال یکی از فضائلی است که دین اسلام تاکید بسیاری بر آن داشته و در آیات قرآن و روایات همواره انسان‌ها را بر کسب روزی حلال و طیب و پاک تشویق کرده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مسئولان آینده‌نگر و اقتصاد را مطابق برنامه و اهداف شعار سال پیش ببرند، تصریح کرد: اقتصاد قوی به‌معنای حمایت از سرمایه‌گذاران و به‌کارگیری همه منابع معادنی و گردشگری است. تولیدکنندگان باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌ها و منابع انسانی و خدادادی در استان بسیار زیاد و باید مورد توجه قرار گیرند، افزود: مسئولان فرصت را غنیمت شمرده و به فکر توسعه و پیشرفت کردستان باشند کما اینکه در چندسال اخیر پیشرفت‌های خوبی انجام شده اما هنوز به اهداف موردنظر نرسیده‌ایم.

ماموستا رستمی خطاب به مسئولان؛ بر پرهیز از ایجاد نارضایتی مردم تاکید و عنوان کرد: مدیران با حضور در میان مردم، حرف و دغدغه شهروندان را گوش دهند، برخی‌ها زبان و شرایط شکایت ندارند.

وی با تاکید بر اینکه مدیرانی که چند سال و در دوره‌های مختلف در یک پست و مسئولیت مانده‌اند، جابه‌جا شوند، اظهار کرد: پرهیز از گرفتن رشوه و سپردن مسئولیت به افرادهایی بدون تخصص و سپردن امور به دست کاردان از انتظاراتی است که باید در استان مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه سنندج با یادآوری اینکه دشمن همواره دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان است، خاطر نشان کرد: حفظ وحدت و انسجام کنونی همه دشمنان را با شکست مواجه می‌کند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن