اخبارداخلی

انتقاد امام جمعه دهگلان از عملکرد ضعیف صداوسیمای کردستان در جنگ ترکیبی دشمن

آوای سنت : امام جمعه دهگلان در همایش پرچمداران دین و اندیشه با انتقاد از عملکرد صداوسیمای کردستان گفت: در طول یکسالی که از ناآرامی ها گدشته است در استان کردستان شاهد برنامه‌ای در صداوسیما نبودیم که ابعاد مختلف این فتنه را بیان کند

 ماموستا عبدالسلام محمدی  در همایش پرچمداران دین و اندیشه که در سالن مرکز بزرگ غرب کشور و در شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: مساجد در تمامی ابعاد جهادی، تبلیغی، رسانه‌ای و پیام‌رسانی دارای کارکرد هستند و دشمن امروز به دنبال براندازی ارزش‌های دینی است و علما و روحانیون باید از کارکردهای مسجد در مقابل دشمن بهره ببرند.

وی افزود: دشمن در فضای مجازی با جنگ ترکیبی و ادراکی در یک مقطعی خواص ما را دچار خطاهای محاسباتی نمود و ما وظیفه داریم که در این خصوص روشنگری داشته باشیم.

امام جمعه دهگلان خاطرنشان کرد: نطام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک غنیمت فرصت و یک ارزش شناخته می‌شود و ما وظیفه داریم که از این انقلاب محافظت کنیم و انتطار می‌رود که در میدان جهاد تببین، شرارت‌های دشمن و اهداف شوم دشمن را بخصوص در سواستفاده از بانوان بیان کنیم که با این روشنگریها می‌توانیم جامعه بهتری داشته باشیم.

به گفته وی نقش رسانه و بخصوص صداوسیما در این خصوص بسیار مهم است و انتطار این است که صداوسیما در میدان روشنگری و بیداری قرار داشته باشد.

ماموستا محمدی ادامه داد: در طول یکسالی که از ناآرامی ها گدشته است در استان کردستان شاهد برنامه‌ای در صداوسیما نبودیم که ابعاد مختلف این فتنه را بیان کند در حالی که این وطیفه صداوسیما است که پشت پرده این جریانات را به عنوان رسانه ملی بیان کند و تقابلی سایبری با رسانه‌های معاند داشته باشد.

وی در پایان تاکید کرد: ما به عنوان طلبه‌ها و ماموستاها در میدان رساندن پیام‌های انقلاب در کنار مسئولین و در کنار مردم خواهیم بود./کردتودی

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن