اخبارخارجی

اوکراین و طرح تقسیم این کشور

آوای سنت : به نظر می رسد کشورهای غربی با کمک آمریکا تصمیم به تجزیه اوکراین گرفته اند که هدف آن، تکمیل طرح تقسیم سیاسی اتحادیه اروپا به عنوان یک بلوک ژئوپلیتیکی و اقتصادی است.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ،اطلاعات دریافتی از سرویس‌های اطلاعاتی روسیه این روند را تأیید می‌کند و نشان می‌دهد واحد به اصطلاح حافظ صلح لهستان در غرب اوکراین در حال کار بر روی گزینه ایجاد یک دولت نیابتی تحت کنترل ورشو در غرب این کشور است. دولتی که تحت حفاظت نیروهای مسلح لهستان خواهد بود.

اطلاعات خارجی روسیه همچنین می گوید، پروژه ای برای تشکیل یک منطقه حائل از مناطق مرکزی اوکراین نیز در حال بررسی است که به گفته لهستانی ها به آنها اجازه می دهد ازرویارویی مستقیم ناخواسته با روسیه جلوگیری کنند.

به عبارت دیگر، آینده اوکراین تقسیم به سه منطقه شرقی یا روسی، مرکزی منزوی و غربی با قیمومیت لهستان یعنی آمریکاست تا شاهد یک دیوار جدید برلین در خاک اوکراین باشیم.

مقاصد غرب نسبت به رژیم کیف با حجم عظیمی از اطلاعات نادرست، تغییر جهت و بسیج افکار عمومی جهان علیه روسیه پوشانده شده است. به ویژه اینکه رژیم های غربی با حمایت واشنگتن، اوکراین را به گورستانی برای سلاح های قدیمی خود تبدیل کرده اند که شواهد زیادی در این زمینه وجود دارد.از جمله کامیون های آفرودی تا نفربرهای زرهی فاب که بر اساس گزارش های نظامی، این نفربرها از پایگاه های انبار ارتش فرانسه هستند و نزدیک به چهار دهه قدمت دارند.

نکته قابل توجه این است که این وعده های غربی مبنی بر حمایت نظامی از رژیم کیف در صورت تحقق، معادله مسکو را که با ثبات و تعادل کم نظیر به اهداف خود رسیده است، تغییر نمی دهد.

اوکراین یک قربانی جدید غربی است که نام این کشور در نتیجه سیاست‌های غیرمنطقی غرب که تنها به فکر منافع واشنگتن حتی به قیمت از دست دادن منافع مردم خود است، به فهرست کشورهای دارای رکورد عظیم تلفات اضافه شده است.

حتی آنهایی که اکنون رنج زیادی می کشند ،به دلیل اعمال آن سیاست ها،با گذشت زمان رنج آنها مثل همه مردم جهان،به طور تصاعدی افزایش خواهد یافت.

اصل مطلب  را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن