اخبارخارجی

برگزاری دوره مجازی حفظ قرآن در سایه شیوع کرونا

آوای سنت : اداره بحران و حوداث غیر مترقبه امارات عربی خبر داد که با موافقت سازمان امور اسلامی و اوقاف این کشور در راستای توصیه‌های وزارت بهداشت مبنی بر لزوم مبارزه با گسترش و شیوع ویروس کرونا، اقامه نماز در تمامی مساجد، مصلاها و مراکز عبادی برای یک ماه متوقف می‌شود. این تصمیم در اجرای اقدامات احتیاطی و پیشگرانه‌ای است که از سوی دولت برای مقابله با ویروس کرونا اتخاذ شده است.

در همین راستا مرکز قرآن کریم «حمید بن راشد النعیمی» در امارات، اعلام کرد که نخستین دوره حفظ مجازی قرآن کریم این مرکز را طی تعطیلات بهار برای جوانان ارائه خواهد داد.

این دوره که با مشارکت ۱۲۰ قرآن‌آموز دختر و پسر برگزار خواهد شد، با استفاده از تکنولوژی جدید آموزشی با هدف گشودن افق‌های جدید به روی دانشجویان اماراتی و تأکید بر توانایی‌های مردم این کشور در ابتکار و ابداع و استفاده از فرصت‌های به‌دست آمده ارائه خواهد شد.

«عزه بنت عبدالله النعیمی» مدیرکل این مؤسسه قرآنی هدف از برگزاری این دوره مجازی را تسهیل خدمت‌رسانی به جوانان برای حفظ قرآن کریم و تسهیل در حفظ و قرائت قرآن کریم برای سایر افراد جامعه و پر کردن اوقاف فراغت دانشجویان و دانش‌آموزان توصیف کرد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن