اخبارداخلی

تجمع اعتراضی یهودیان کردستان در محکومیت جنایات اسرائیل

آوای سنت : کلیمیان شهرستان کامیاران ایران در تجمع اعتراضی جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی را محکوم کردند.

«جامعه ایرانیان کلیمی کشتار بیرحمانه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در غزه و به خاک و خون کشیدن نوزادان، کودکان، زنان و مردان بی‌پناه و مظلوم این شهر را محکوم کردند.

کلیمیان شهرستان کامیاران استان کردستان صبح امروز در حرکتی خودجوش با حضور در فرمانداری کامیاران، ضمن محکومیت شدید جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین همدردی خود را با آنان اعلام کرده و  از جامعه جهانی درخواست کمک کردند.

حاضران در این تجمع با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس انزجار خود را از رژیم صهیونیستی به دنیا اعلام کردند و تاکید داشتند که حساب ما از صهیونیست‌ها جداست و مخالف هر گونه کشت و کشتار و خون ریختن مسلمانان بی‌گناه فلسطین هستیم.

کلیمیان ایران به‌همراه دیگر هموطنان خود ضمن ابراز تاسف از این واقعه غمبار و امیدواری برای آزادی فلسطین، خواستار آتش بس فوری و از جامعه جهانی درخواست داشتند که به کمک مردم غزه و بر علیه اسرائیلی‌ها به پا خیزند.

کامیاران در ۶۵ کیلومتری جنوب سنندج، مرکز استان کردستان قرار دارد و سال‌هاست که مسلمانان شیعه و سنی در این شهرستان در کنار هم زندگی می‌کنند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن