اخبارخارجی

تخصیص فهرست غذایی ویژه برای مسلمانان در ارتش کره جنوبی

آوای سنت : ارتش کره جنوبی از سال ۲۰۲۱ میلادی یک فهرست غذایی مخصوص برای سربازان مسلمانان فراهم خواهد کرد.

به نقل از روسیا الیوم، مقامات نظامی کره جنوبی برای ارایه غذاهای مخصوص به سربازان مسلمان که به خدمت نظامی پیوستند، برنامه ریزی می کند تا براساس گزینه های اعتقادی، روحی و شخصی سربازانش و جمع آوری اطلاعات درباره آنها غذا فراهم کند.

وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد: ارتش با اطلاع از تعداد سربازان مسلمان، فهرست غذایی مخصوصی  با سه هزار کیلو کالری در روز برای سلامتی بر هرسرباز اختصاص خواهد داد.

وزارت دفاع به همین منظور سرشماری را در واحدهای نظامی خود از اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی برای به دست آوردن میزان تقاضا برای مواد غذایی متناسب با آموزه های اسلامی آغاز خواهد کرد.

برهمین اساس، از ماه فوریه سال آینده، در فرم ثبت نام هر سرباز جدید در ارتش کره جنوبی نوع غذا اسلامی یا گیاه خواری که به آن نیاز دارند، درج می شود.

 در ارتش کره جنوبی که سربازان چند ملیتی قرار دارند. به همین دلیل با این رویکرد جدید ارتش کره جنوبی سربازانی که به طور کلی گوشت نمی خورند یا گوشت خوک نمی خورند، مشخص خواهند شد.

در فرم درخواست پیوستن به ارتش یک گزینه مخصوص گیاهخواری وجود دارد تا هنگام معاینه پزشکی ارایه شود. این گزینه از ماه فوریه ۲۰۲۱ میلادی در فرم درخواست گذاشته خواهد شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن