اخبارخارجی

تصمیمات عربستان درباره مساجد در ماه رمضان خشم مردم را برانگیخت

آوای سنت : مردم عربستان نسبت به تصمیمات وزارت امور اسلامی این کشور درباره وضعیت مساجد در ماه مبارک رمضان واکنش نشان دادند.

به نقل از حرکه الحریه و التغییر، دستورالعمل وزارت امور اسلامی عربستان در خصوص وضعیت مساجد در ماه مبارک رمضان، خشم مردم را در این کشور برانگیخت.

این تصمیمات شامل جلوگیری از فیلمبرداری از مساجد و پخش نماز در رسانه‌های مختلف و ممنوعیت جمع آوری کمک های مالی در داخل مساجد و همچنین ترغیب که نمازگزاران به همراه نیاوردن بچه هاست.

 عبدالله العنزی، سخنگوی وزارت امور اسلامی، روز جمعه در گفت و گوی تلفنی با شبکه رسمی الاخباریه عربستان، گفت: این وزارتخانه ممنوعیت فیلمبرداری  از نماز و پخش آن در شبکه های اجتماعی در راستای نقش عربستان در حفظ اسلام است و تمایل دارد از افکار مردم و بسترهای تبلیغی محافظت کند.

وی  گفت: ممنوعیت فیلمبرداری و انتشار آن از رسیدن پیام های نادرستی که ممکن است از روی جهل، خطا یا غرض بر مسلمانان تأثیر بگذارد، جلوگیری می کند.

العنزی ادامه داد: آنچه در شبکه های اجتماعی پخش می شود «قابل کنترل نیست» و ممکن است امام جماعتی سخنرانی کند یا در خواندن نماز خطایی رخ دهد و این امر در آن سایت ها منتشر می شود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن