اخبارداخلی

تصویب سند پیشرفت و توسعه سیستان و بلوچستان برای ۴ سال آینده

آوای سنت : سند جامع پیشرفت و توسعه استان سیستان و بلوچستان، درچهار سال آینده با اجرای ۷۵ طرح و اعتبار ۶۰ هزار میلیارد تومان بررسی و تصویب شد.

در جلسه بررسی مسائل مربوط به سیستان و بلوچستان محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اهمیت پیشرفت و توسعه سیستان و بلوچستان تأکید کرد: سند چهار ساله جامع پیشرفت و توسعه این استان که با هماهنگی و برنامه ریزی بین دستگاه‌های دولتی و استانداری تدوین شده است، گامی مهم برای آبادانی این منطقه از کشور خواهد بود.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان هم در این جلسه اظهار داشت: سند جامع پیشرفت توسعه در کنار سایر اقدامات دولت از جمله تخصیص منابع مالی از ابتدای امسال تاکنون با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی، چهره جدید تا پایان دولت سیزدهم به این استان خواهد داد.

مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور نیز گفت: این سند با در نظر گرفتن سه خط و مشی محور‌های اساسی بیانات مقام معظم رهبری در سفر به استان سال ۱۳۸۱، سند تحول دولت مردمی و سند آمایش سرزمینی تدوین شده است.

وی تاکید کرد: منابع مالی لازم برای اجرای سند جامع پیشرفت توسعه استان از محل بودجه عمومی، مسئولیت اجتماعی، مولدسازی و سایر منابع در این استان تأمین خواهد شد.

این سند در جلسه بررسی مسائل مربوط به سیستان و بلوچستان که روز گذشته به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، مقامات ارشد استان و مسئولان دستگاه‌های دولتی در تهران برگزار شده، بررسی و تصویب شده است /تسنیم

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن