اخبارداخلی

تمام معلمان کردستان از هفته آینده واکسن کرونا را دریافت می کنند

آوای سنت : معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان از اجرای طرح واکسیناسیون فرهنگیان استان از هفته آینده خبر داد.

افشین خوش گوار بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان کردستان, اظهار کرد: از بهمن ماه سال گذشته بازگشایی مدارس به عنوان یک اولویت در سال تحصیلی جاری مورد توجه وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفت که خوشبختانه امکان اجرای آن در مرداد ماه جاری فراهم شده است.

وی افزود: در این رابطه هماهنگی های لازم با دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان به وجود آمده و در سطح هر ناحیه و منطقه آموزش و پرورش استان، یک مرکز تجمیعی ویژه واکسیناسیون فرهنگیان در نظر گرفته شده است که برابر استاندارد های مورد نیاز آماده اجرای طرح را دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: همه فرهنگیان استان با اولویت پرسنل آموزشی شاغل در مدارس و کارکنان اداری به صورت نوبت بندی مدرسه ای تحت پوشش طرح قرار خواهند گرفت.

خوش گوار یادآور شد: بر این اساس طرح واکسیناسیون فرهنگیان به طور رسمی از روز شنبه ۹ مرداد ماه آغاز می شود که آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق با تنظیم برنامه حضور همکاران بر اساس مدرسه محل خدمت به مراکز مشخص شده مراجعه می کنند و پیش بینی می شود تا ۲۵ مرداد ماه تمام فرهنگیان استان دز اول واکسن را دریافت کنند.

وی در رابطه با معلمان ترددی و غیر بومی شهرستان و مناطق نیز بیان کرد: فعلا بر انجام واکسیناسیون در محل خدمت همکاران تاکید داریم، ولی برای همکارانی که امکان حضور در محل خدمتی خود را ندارند نیز در روزهای آینده تمهیداتی ایجاد خواهیم کرد که در محل زندگی خویش واکسینه شوند و زمان اجرای آن را مدیران و روسای شهرستان ها و مناطق متعاقباً اعلام خواهند کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان با اشاره به اهمیت و تاثیر واکسیناسیون فرهنگیان در بازگشایی مدارس، از فرهنگیان استان درخواست کرد که بر اساس برنامه زمان بندی که طی روزه های آینده آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق اعلام می کنند، در پایگاه های واکسیناسیون حضور یابند.

خوش گوار اظهار کرد: زمان واکسیناسیون سرباز معلمان، پرسنل خرید خدمت، دانشجو معلمان متعهد خدمت و نیروهای حق التدریس نیز در دستور کار قرار دارد که زمان اجرای آن اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن