اخبارخارجی

خشم مسلمانان آمریکا از توییت ایلان ماسک

انتشار توییتی از سوی مالک توییتر، خشم مسلمانان آمریکا را درپی داشته است.

آوای سنت : به نقل از الجزیره، ایلان ماسک، مالک جدید پلتفرم توییتر، با انتشار توییتی در حساب کاربری رسمی خود در توییتر که شامل اشاره‌هایی به افکار و اندیشه‌های مربوط به شستشوی مغزی بود، خشم جامعه مسلمانان ایالات متحده آمریکا را برانگیخت.

توییت ماسک شامل رنگ‌های پرچم جنبش همجنس‌گرایان، ستاره‌ای که نماد ایدئولوژی کمونیستی است، نماد هلال و فردی است که پرچم آمریکا را حمل می‌کند. وی در این توییت نوشته است: من شستشوی مغزی نشده‌ام.

شورای روابط آمریکایی و اسلامی با انتقاد از پست ماسک در توییتر نوشت: از ایلان ماسک دعوت می‌کنیم تا با مسلمانان آمریکایی دیدار کند و از حقایق اسلام مطلع شود.

این شورا افزود: این امر نه تنها به او کمک می‌کند تا به مشتریان مختلف خود احترام بگذارد و به آن‌ها خدمات بهتری ارائه دهد، بلکه ممکن است او را به آرامشی نزدیک کند که با پول و شهرت هرگز نمی‌تواند بخرد.

ادوارد احمد میچل، معاون مدیر این شورا، از توئیت ماسک انتقاد کرد و گفت: مسلمانان آمریکایی می‌توانند آن را به عنوان شوخی در نظر بگیرند.

وی افزود: ارتباط دادن نماد مشترک اسلام (ستاره و هلال) با شست‌وشوی مغزی و ایدئولوژی‌های غیر مذهبی مانند کمونیسم، همانقدر متعصبانه و بی معنی است که استفاده از ستاره داوود برای هدف قرار دادن جامعه یهودی.

ابراهیم هوپر، یکی از مقامات شورای روابط آمریکایی و اسلامی نیز با اشاره به افزایش حوادث مربوط به نفرت و تعصب علیه مسلمانان، توییت ایلان ماسک را «اسلام‌هراسانه» و ضد اسلام توصیف کرد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن