اخبارخارجی

خشم کاربران اجتماعی از تحریف آیه ای از قرآن کریم توسط یک یوتیوبر مراکشی

آوای سنت : تحریف آیه ای از قرآن کریم توسط یک یوتیوبر مراکشی «الیاس المالکی» خشم کاربران شبکه های اجتماعی را بر انگیخت و خواستار مجازات وی شدند.

به نقل از هبه بریس، بسیاری از فعالان در شبکه های اجتماعی رفتار «الیاس المالکی» یوتیوبر مراکشی را محکوم کردند و خواستار اجرای قانون و پاسخگویی وی شدند.

فعالان اجتماعی تحریف آیه ای از قرآن کریم توسط الیاس مالکی را جرمی بزرگی دانستند که قابل تحمل نیست، به ویژه اینکه وی متعلق به کشوری مسلمان است که دین را یکی از مقدساتی می داند که نباید به آن اهانت کرد.

لطیفه رأفت، بازیگر مراکشی اقدام این یوتیوبر جنجالی مراکشی را محکوم کرد و گفت: «به محض اینکه این ویدیو را می بینم یا می شنوم، استفغار می کنم.»

وی در ادامه پست خود در اینستاگرام نوشت: من هرگز وارد ابتذال موجود در شبکه ‌های اجتماعی نشده ‌ام، اما این موضوعی که ایمان ما را تحت تأثیر قرار می ‌دهد چیزی نیست که در مورد آن سکوت کنیم.

وی افزود: «ای بندگان خدا این کتاب خداست نه مقاله و شعر من از متولیان این سایت های اجتماعی می خواهم که این موضوع را جدی بگیرند و از آن ساده گذشت نکنند.

گفتنی است، الیاس المالکی در یک کلیپ تصویری به قرآن کریم اهانت کرد و یک آیه از قرآن کریم را تحریف کرد. با وجود عذرخواهی، کاربران شبکه های اجتماعی خواستار مجازات وی شده اند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن