اخبارخارجی

در موساد چه خبر است؟

آوای سنت : سه مقام ارشد سرویس اطلاعاتی اسرائیل (موساد) در اتفاقی نادر و قابل توجه از مقام خود استعفا دادند، هنوزجزئیات بیشتری در این زمینه و سوابق آن فاش نشده است.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ،استعفای سه مقام موساد پس از تغییرات سازمانی توسط دیوید برنیع، رئیس جدید موساد صورت گرفت.پایگاه خبری اسرائیل ۲۴ دیروز جمعه اعلام کرد که این سه مقام دارای درجه سرلشکری ​​هستند و استعفای آنها چند ماه پس از آن صورت گرفت که برنیع رییس جدید موساد شد.

این سایت اضافه کرد که سه نفری که استعفا دادند عبارتند از: رئیس بخش فناوری، رئیس اداره مبارزه با تروریسم و ​​رئیس اشتغال کارکنان موساد.

این منبع بدون اینکه نامی از مسئولیت نفر چهارم فاش کند گفت این فرد هم به زودی استعفا خواهد داد، در حالی که منابع دیگر اشاره کردند که مقامی که قرار است استعفا دهد، رئیس «جنگ استراتژیک» در موساد است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق اسرائیل،برنیع برای ریاست موساد انتخاب و اعلام کرده بودکه ماموریت او ممانعت از دستیابی ایران به بمب هسته ای خواهد بود.

سایت خبری بریتانیا, میدل ایست آی در ماه مه گذشته گفته بود که نامزدی دیوید برنیع به عنوان رئیس سرویس اطلاعاتی اسرائیل (موساد) در هفته آینده به جای یوسی کوهن، تغییراتی در نحوه کار آژانس جاسوسی خارجی اسرائیل ایجاد خواهد کرد.

یوسی میلمان، کارشناس امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل،به این وب سایت اعلام کرد که این تغییرات در درجه اول “سبک، ویژگی ها و شخصیت” رئیس فعلی موساد و جانشین وی را منعکس می کند، اگرچه آنها از سال ۲۰۱۹در همه موارد از نزدیک با یکدیگر همکاری کرده اند.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن