اخبارخارجی

دستگیری سه اسرائیلی در امارات

آوای سنت : یک شبکه عبری فاش کرد که مقامات امارات سه اسرائیلی را به دلیل ارتکاب تخلفات قانونی دستگیر کرده اند.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ، کانال ۱۲ عبری صبح امروز دوشنبه گزارش داد که مقامات اماراتی در دبی این سه اسرائیلی را پس از دزدی محصولات از بازارهای معاف از گمرک دستگیر کردند.

این کانال نوشت که در میان وسایل توقیف شده این افراد، بطری های گران قیمت الکل، کیسه های گران قیمت شکلات و یک آیفون با روکش طلا وجود داشت.

این شبکه به نقل از یک اسرائیلی که در این حوادث حضور داشت گفت: کارگران مغازه های معاف از گمرک نمی خواستند هرج و مرج و هیاهو به پا کنند و یا پلیس را مطلع کنند تا به سایر گردشگران آنجا آسیب نرسانند.

به این  اسرائیلی هااخطار داده شد که دیگر این کار را نکنند،آنها همچنین قیمت محصولات را به همراه مبلغی به عنوان جریمه پرداخت کردند و آزاد شدند.

به گفته این کانال به طور کلی در دبی نسبت به رابطه با کشور اسرائیل بسیار حساس هستند و بسیار تلاش می کنند که دست داشتن اسرائیلی ها در ارتکاب جنایات در کشور امارات افشا نشود.

علاوه بر این، این شبکه اعلام کرد که سه شنبه گذشته اطلاعاتی مبنی بر دستگیری یک اسرائیلی ۲۹ ساله به محض فرود در فرودگاه دبی دریافت کرده است که برای تحقیقات بیشتر،تحویل پلیس شد.بنا بر اطلاعات این شبکه، جزئیات تحقیقات هنوز مشخص نیست، اما صحبت از احتمال دخالت وی در یک پرونده مواد مخدر یا سرقت وجود دارد.

این کانال تایید کرد که سفارت اسرائیل در دبی با خانواده این زندانی و سازمان های انتظامی امارات در تماس است و در تلاش است تا به او کمک کند. وزارت امور خارجه اسرائیل نیزدستگیری وی را تایید کرد، اما از ارائه اطلاعات بیشتر دراین زمینه خودداری کرد.

در ماه‌های گذشته نیز رسانه‌های اسرائیلی فاش کردند که گردشگران اسرائیلی از اتاق‌هایی که درهتل‌های شهر دبی امارات اقامت دارند، وسایلی را به سرقت برده اند.

امارات و اسرائیل از سپتامبر ۲۰۲۰ مجموعه ای از قراردادهای مشترک را با هدف توسعه  گردشگری و روابط اقتصادی امضا کرده اند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن