اخبارداخلی

دومینوی ادامه دار مبارزه با فساد اداری؛ دستگیری ششمین عضو شورای شهر مهاباد

پای کارمند فرمانداری هم به پرونده فساد اداری باز شد

آوای سنت : دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهاباد از دستگیری ششمین عضو شورای شهر و یک نفر از کارمندان فرمانداری مهاباد به اتهام سوء استفاده مالی خبر داد.

اصلان حیدری گفت : اوایل مرداد ماه پنج تن از اعضای شورای اسلامی دوره پنجم شهر مهاباد به اتهام فساد مالی دستگیر شده بودند.

او افزود: امروز نیز در راستای مبارزه با فساد اداری و تحقق عدالت، ششمین عضو شورای شهر مهاباد به اتهام فساد مالی و در راستای پرونده‌ تخلفات اداری و مالی مجموعه شورای شهر و شهرداری مهاباد دستگیر شده است.

او ادامه داد: از شورای ۷ نفره مهاباد تا کنون ۶ نفر به دلیل سو‌ء استفاده مالی دستگیر شده اند و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهاباد گفت: در همین راستا نیز یکی از کارمندان فرمانداری مهاباد به دلیل اتهام مالی دستگیر شده است.

حیدری تصریح کرد: هفته گذشته ۲ تن از کارمندان شهرداری مهاباد دستگیر شدند که تا کنون مجموع دستگیر شدگان در این مجموعه به ۱۱ نفر رسیده است. همچنین ۲ نفر از کارمندان اداره مسکن و شهرسازی مهاباد نیز هفته گذشته در ارتباط با همین پرونده فساد اداری دستگیر شده بودند.

دادستان مهاباد اظهار داشت: تحقیقات بیشتر در این زمینه همچنان ادامه دارد و تداوم این روند و پیگیری بیشتر نهادهای نظارتی بر سلامت اداری در شهرستان، علاوه بر افزایش اعتماد عمومی منجر به اصلاح امور و سلامت بیشتر اداری خواهد شد.

گفتنی است؛ موج دستگیری های تخلفات اداری در مهاباد از اوایل مرداد ماه آغاز شده و تا کنون مجموع بازداشتی های در راستای مبارزه با مفاسد اداری در این شهرستان به ۲۰ نفر رسیده است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن