اخبارداخلی
موضوعات داغ

رد شایعه حمایت مولانا عبدالحمید از یک کاندید جدید

دیدگاه مولانا عبدالحمید تغییری نکرده است

آوای سنت: بدنبال انتشار شایعاتی در رابطه با اعلام حمایت مولانا عبدالحمید از یک کاندید انتخابات( با ارسال یک نامه) ،دفتر شیخ الاسلام با انتشار متنی این شایعه را تکذیب کرد.

در این متن آمده است : “به اطلاع کاربران عزیز می‌رساند شایعات منتشرشده در مورد تغییر موضع حضرت شیخ‌الاسلام بی‌اساس است و نظر ایشان همان جمع‌بندی و رأی «شورای هم‌اندیشی اهل‌سنت» کشور است.لذا کاربران عزیز به شایعات توجه نکنند و اخبار و مطالب را از منابع رسمی و معتبر دنبال کنند.”

روز گذشته سایت منتسب به یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با انتشار نامه ای جعلی و منتسب به مولانا عبدالحمید اعلام کرد که ایشان از کاندید مد نظر این مجموعه حمایت کرده است.بدنبال انتشار این شایعه، موجی از فضاسازی رسانه ای در فضای مجازی صورت گرفت.

در هفته گذشته نیز انتشار یک متن جعلی با سربرگ دفتر امام جمعه اهل سنت زاهدان در رابطه با حمایت ایشان از یک نامزد دیگر با واکنش دفتر مولانا عبدالحمید مواجه شده و این اعلامیه نیز تکذیب شد.

بر اساس اعلام دفتر امام جمعه اهل سنت زاهدان موضع ایشان در رابطه با انتخابات آینده حمایت از گزینه شورای هم اندیشی اهل سنت ایران (آیت الله رئیسی) است و هیچ گونه تغییری در این روند ایجاد نشده است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن