اخبارخارجی

رژیم صهیونیستی با یک برنامه تشخیص چهره، فلسطینیان را کنترل می کند

آوای سنت : رژیم صهیونیستی اخیرا در تقلایش در زمینه امنیت سایبری متزلزل خود، استفاده از نوعی فناوری تشخیص چهره را برای کنترل فلسطینی ها آغاز کرده است.

به نقل از واشنگتن پست، ارتش رژیم صهیونیستی، استفاده از یک فناوری تشخیص چهره به نام «گرگ آبی» را آغاز کرده است.

گفته می‌شود که فناوری تشخیص چهره مذکور دارای قابلیتی است جهت هشدار مبنی بر اینکه آیا فلسطینی‌ها باید بر اساس اطلاعات قبلی موجود در مورد آنها، بازداشت شوند یا خیر.

طبق گزارش تحقیقی واشنگتن پست، نظامیان رژیم صهیونیستی طی دو سال گذشته، شروع به استفاده از این فناوری تشخیص چهره برای گرفتن عکس از چهره فلسطینی‌ها و ارسال آنها به پایگاه داده‌های این نرم افزار، کرده‌اند.

گرگ آبی بر اساس پایگاه داده‌اش، به صهیونیست‌ها هشدار می‌دهد که آیا بازداشت افراد اسکن شده توسط این نرم افزار، ضروری است یا نه.

علی رغم این اقدام و اقدامات سایبری و نرم افزاری دیگری از این دست که این رژیم داعیه اش را دارد و در تلاش برای ایجاد هیمنه‌ای از خود در زمینه امنیت سایبری است، یکی دو گروه هکری ظرف دو هفته اخیر، به راحتی توانستند زیرساخت‌های حیاتی، نظامی و امنیتی این رژیم را هک کرده و به اطلاعات و پایگاه‌های داده ذی‌قیمتی دست یابند.

اقدامات یکی از گروه‌های هکری مذبور موسوم به «عصای موسی» خود به تنهایی کافی بود تا هیمنه پوشالی این رژیم در امور سایبری فرو ریزد.

همچنین اقدام ۶ اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی که چندی پیش در عملیاتی فوق پیچیده و دقیق، موفق به فرار از زندان «جلبوع» این رژیم که مجهز به سیستم‌های امنیتی فوق پیشرفته است، موجب تمسخر دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در منطقه و جهان شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن