اخبارخارجی

رژیم صهیونیستی برای ماه رمضان آماده می شود!

آوای سنت : رژیم اشغالگر صهیونیستی خود را برای مقابله با هر گونه تنش در قدس اشغالی در ماه مبارک رمضان آماده می کند، در همین راستا، بر اساس بیانیه وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی، روز گذشته یایر لاپید وزیر امور خارجه این رژیم به امان سفر کرد.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ،وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی می گوید سفر لاپید پیش از ماه رمضان و با توجه به گزارش ها از تشدید تنش در بیت المقدس انجام شد.وزارت خارجه اسرائیل به نقل از لاپید گفت که او با مقامات اردنی در مورد لزوم همکاری برای کاهش تنش ها گفتگو کرد.

اشغال از این اصل سرچشمه می گیرد که این کشور حق قدس اشغالی را دارد و این اوست که تصمیم می گیرد که آیا این رویدادها تحریک آمیز است یا خیر؟ تجمع فلسطینیان در میدان باب العمود از نظر اشغالگران اقدامی تحریک آمیز تلقی می شود!

حضور جوانان برای اقامه نماز در مسجدالاقصی ،مقابله با متجاوزان یهودی مسجدالاقصی،مقابله با طرح یهودی سازی بیت المقدس،مقابله با شهرک نشینان در محله شیخ جراح، امتناع ساکنان قدس از تخلیه منازل خود همه و همه یک اقدام تحریک آمیز تلقی می شوند!

لبید از اردن چه می خواهد؟ آیا از او می خواهد که به نرم شدن دلهای ساکنان قدس برای پذیرش هتک حرمت روزانه مسجدالاقصی کمک کند؟!!

بیانیه اردن طبق معمول به صورت کلی صحبت کرده و گفته است که در این دیدار تلاش ها برای بازگشت به روند صلح و لزوم تشدید تلاش ها برای دستیابی به صلح عادلانه و همه جانبه بر اساس راه حل دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این بیانیه همچنین بر عدم تعدیل وضعیت تاریخی و حقوقی قدس، حفظ آرامش همه جانبه و توقف تمامی اقدامات یکجانبه که راه حل دو طرفه  را تضعیف می کند،تاکید شد.

محتوای این بیانیه پس از هر دیدار با یکی از مقامات صهیونیست تکرار می شود، اما واقعیت می گوید صهیونیست ها راه حل دو طرفه را زیر پا می گذارند و هر روز وضعیت تاریخی و حقوقی قدس را نادیده می گیرند.

امیدواریم وزیر صهیونیست سخنان تندی در مورد تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی در بیت المقدس و مسجد الاقصی شنیده باشد و امیدواریم سخنان تندی نیز درباره تشدید تجاوزات روزانه این رژیم به مسجد الاقصی شنیده باشد.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن