اخبارخارجی

سایه وحشت بر زندگی اسرائیلی ها

آوای سنت : شکستن شیشه یک کافه در اسرائیل سبب مجروح شدن دو اسرائیلی شد.

به دنبال فریادهای یک زن،برداشت افراد حاضر در این کافه این بود که عملیات کماندویی ازسوی فلسطینی ها اجرا شده است.

به گزارش روزنامه تایمز اسرائیل،روزشنبه،کافه دیزنگوف درتل آویو شاهد حادثه ای منحصربه فردی بود که زنی وحشت زده درداخل کافه فریاد زد و میزی را که روی آن نشسته بود چرخاند.

به دنبال این اقدام،هرج و مرج و وحشت زیاد درمحل ایجاد شد،به طوری که مردم از ترس حمله از هرطرف شروع به فرار کردند.

واحدهای پلیس اسرائیل به سرعت به محل حادثه شتافتند و پس از بررسی کافه مظنونان رادستگیرکردند.آنها پس از بررسی  به این نتیجه رسیدند که دلیل این فریاد،مشاهده یک سوسک درزیر میزها بوده که باعث وحشت این زن شده است.

مشتریان کافه فکرکردند که یک تهدید امنیتی وجود دارد.در این حادثه دو نفردر حالی که قصد فرار ازمحل راداشتند براثر شکسته شدن شیشه های کافه مجروح شدند.

یکی از شاهدان گفت ناگهان صدای فریادهایی ازکافه به گوش آمد،مردم میزها را برگرداندند و همه شروع به جیغ زدن ودویدن کردند و یکدیگر را زیر پا گذاشتند.شیشه های زیادی در راه شکست ومردم روی شیشه افتادند ومجروح شدند.

سرزمین های اشغالی فلسطین اخیرا شاهد چندین حمله فلسطینی ها بود که آخرین آن در آوریل گذشته رخ داد که درآن دو عملیات کماندویی انجام شدکه براثر  آن ۳ اسرائیلی کشته و ۷ نفر ازآنها به شدت زخمی شدند.

شهر اشغالی قدس و اطراف آن از زمان تشکیل آخرین دولت اسرائیل به ریاست بنیامین نتانیاهو دراواخر سال گذشته که رسانه‌های عبری آن را افراطی‌ترین دولت درتاریخ اسرائیل توصیف می‌کنند شاهد افزایش تنش بوده است.

اصل مطلب را اینجا مشاهده نمایید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن