اخبارداخلی

شرایط استان هرمزگان بسیار وخیم است

به قلم : سيد عبدالباعث قتالي - امام جمعه اهل سنت بندرعباس

آوای سنت : بسم الله و الحمدلله والصلاه و السلام علی رسول الله …*

مردم کشور عزیزمان این روزها داغدار عزیزانی هستند که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست میدهند.

شرایط استان هرمزگان و شهر بندرعباس بسیار وخیم و غیر قابل تصور است.

تمام تخت های بیمارستان ها و اماکن درمانی مملو از کسانی است که بدلایل مختلف مبتلا به این ویروس شده و با شرایط بسیار سخت با این بیماری مبارزه مینمایند.

کادر درمان در خط مقدم شبانه روز بر اساس وظیفه انسانی جان خود را معرض خطر ابتلا قرار داده تا بتوانند با تمام قوا از جان مردم محافظت نمایند.

وظیفه دینی و انسانی همه مردم کشور ایجاب مینماید بر اساس مصوبه ستاد کرونا عمل نموده و از ترددهای غیر ضروری ، مسافرت های شهری و بین شهری و حضور در جلسات و مهمانی ها پرهیز و حذر نمایند.

بعنوان برادر دینی شما ، ماندن در خانه و زدن واکسن را بهترین روش پیشگیری و *واجب شرعی* میدانم چرا اینکه معتقدم با حضور غیر ضروری در جامعه و عدم تزریق واکسن ، هم به خود و خانواده و هم به مردم و جامعه آسیب وارد نموده و احتمال انتقال این ویروس منحوس به دیگران شدت می یابد و *مصداق حق الناس* است.

از آحاد مردم خصوصا جامعه اهل سنت بندرعباس که به توصیه های ستاد کرونا و تاکید علما و بزرگان اهمیت داده و عمل نموده ، بینهایت سپاسگزاری و تشکر مینمایم.

امیدوارم با رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق به موقع واکسن در کنار خانواده ایام تان پربرکت و به سلامتی و شادی سپری گردد.

*والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته*

*٢۵ مرداد ماه هزار و چهار صد هجری شمسی*

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن