اخبارخارجی

شیخ عکرمه صبری: عرب ها و مسلمانان مسئول حمله به مسجدالاقصی هستند

آوای سنت : شیخ عکرمه صبری با اشاره به سکوت عرب ها و مسلمانان نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: عرب ها و مسلمانان مسئول حمله به مسجدالاقصی هستند، زیرا هیچ فشار عربی بر این رژیم وارد نشده تا آنها را از این کار منع کند.

به نقل از «عمون»، شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجدالاقصی و رئیس هیئت عالی اسلامی قدس گفت: اشغالگران صهیونیست صبح روز یکشنبه (۲۷ تیرماه) به مسجدالاقصی حمله کرده اند و مسئول حمله آنان عرب ها و مسلمانان هستند.

وی تاکید کرد: حمله صهیونیست ها به مسجدالاقصی در حالی صورت می گیرد که هیچ فشار عربی بر اسرائیل وارد نشده تا آنها را از این کار منع کند.

وی به صورت سوالی می پرسد فشار رسمی، سیاسی و دیپلماسی عربی بر اشغالگران کجاست؟ اقدام کجاست و چه کسی حامی حقیقی قدس و مسجدالاقصی است؟

خطیب مسجدالاقصی  تاکید کرد: ما باید خود را مسئول بدانیم، زیرا مسجدالاقصی متعلق به مسلمانان است.

شیخ صبری در ادامه افزود: اهالی قدس با قلب خود از مسجدالاقصی محافظت می کنند، اما نظامیان صهیونیستی آنان را از رسیدن به مسجدالاقصی منع می کنند و راه آنان را می بندند و با زور محافظان را از مسجدالاقصی بیرون می کنند.

خطیب مسجدالاقصی در ادامه اظهار کرد: حمله نظامیان صهیونیستی از شب گذشته به مسجدالاقصی آغاز شده و از امروز نیز از ورود نگهبانان و کارکنان اوقاف به مسجدالاقصی جلوگیری می کنند

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن