اخبارداخلی

طرد ۸۳ هزار تبعه خارجی از گذر مرزی سیستان

آوای سنت : فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: در یک ماه اخیر تعداد ۸۲ هزار و ۹۷۲ تبعه غیرمجاز افغانستانی از طریق گذر مرزی «میلک» در شمال استان سیستان و بلوچستان به کشور افغانستان انتقال داده شدند.

سردار رضا شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، با تقدیر از تلاش همه نیروهای انتظامی و امنیتی در دستگیر اتباع غیرمجاز در سطح کشور، اظهار داشت: در یک ماه گذشته تعداد ۸۲ هزار و ۹۷۲ تبعه افغانستانی که در اقصی نقاط کشور به دلایلی همچون ورود غیرقانونی، اقامت غیرقانونی و یا پایان اعتبار گذرنامه دستگیر شده بودند، از طریق دروازه گذر مرزی «میلک» منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان به کشور افغانستان انتقال داده شدند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اتباع خارجی برای ورود، اقامت و خروج از کشورمان باید از طریق مبادی قانونی اقدام کنند در غیر این صورت با آنان برخورد و پس از تحویل به مراجع ذی‌صلاح، از کشور طرد خواهند شد.

وی گفت: مرزبانی برابر قانون مقابله با تردد و اقامت غیرقانونی اتباع بیگانه غیرمجاز در سیستان و بلوچستان را به صورت جدی در دستور کار دارد تا اثرات سوء و معضلات اجتماعی این پدیده به ویژه بزهکاری‌های مربوطه را مدیریت کند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن