اخبارخارجی

عضو پیشین شاباک: جنگ بعدی در اسرائیل، داخلی است

آوای سنت : یک عضو پیشین سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه جنگ بعدی در فلسطین اشغالی، داخلی خواهد بود، اذعان کرد که این رژیم آمادگی چنین جنگی را ندارد.

یک عضو پیشین سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) صبح روز پنجشنبه (ششم مرداد) نسبت به وقوع جنگ داخلی در داخل این رژیم هشدار داد.

شبکه اسرائیلی «آی-۲۴» به نقل از این مسئول که اشاره‌ای به نامش نشده است، گزارش داد، در جریان عملیات شمشیر قدس که سال گذشته رخ داد، جنبش حماس طی ۱۱ روز، مناطق مختلف فلسطین اشغالی را هدف موشکهای خود قرار داد.

وی با بیان اینکه میزان انفجار داخلی در فلسطین اشغالی، عملا غافلگیر کننده بود و شاباک هم هیچ هشدار قبلی در این زمینه نداده بود، گفت که در گزارش اخیری که درباره شمشیر قدس منتشر شد، باید از آن تحت عنوان «شکست حکومت اسرائیل در سیستمهایش» یاد می‌شود.

این مسئول صهیونیست در پاسخ به اینکه آیا در آینده نزدیک، فلسطین اشغالی شاهد سناریوی مشابهی مانند شمشیر قدس خواهد بود، اذعان کرد: «یقینا با جنگ یا حمله دیگری روبرو خواهیم بود. این حمله یا جنگ، در سطح داخلی خواهد بود».

وی با بیان اینکه نمی‌داند قدرت این درگیری داخلی تا چه میزان خواهد بود، تصریح کرد: «احتمال اینکه عرصه داخلی، شعله‌ور باشد، زیاد است. قدرت آن هم یقینا به سطوح بی‌سابقه خواهد رسید. آیا اسرائیل برای دو عرصه [داخلی و خارجی] آماده است؟ به نظر من، خیر».

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن