اخبارخارجی

عقب‌نشینی گروه موسیقی کره‌ای از انتشار جلد آلبوم موهن به قرآن

آوای سنت : گروه موسیقی کره‌ای کینگدام پس از اعتراض گسترده کاربران به طراحی جلد آلبوم جدید این گروه که مشابه جلد قرآن بود، از تأخیر در انتشار این آلبوم و تغییر جلد آن خبر داد.

به نقل از وطن، پس‌ از آنکه طرح نخستین آلبوم جدید گروه کره‌ای کینگدام(Kingdom) منتشر شد، به دلیل شباهت این طرح به جلد قرآن کریم، واکنش‌های گسترده‌ای از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی علیه این طرح صورت گرفت. بسیاری از کاربران عرب و مسلمان در شبکه‌های اجتماعی این طرح را توهین به ساحت قرآن کریم توصیف و بسیاری نیز بر عمدی بودن این اقدام گروه موسیقی کره‌ای تأکید کردند.

به گفته این کاربران شخص اول این گروه به نام «آرتور» در امارات زندگی می‌کرده و به خوبی به زبان عربی صحبت می‌کند و کاملاً می‌داند که قرآن کریم برای مسلمانان چه جایگاهی دارد.

در پی این موج به راه افتاده در شبکه‌های اجتماعی، شرکت تهیه‌کننده آلبوم، از به تعویق افتادن انتشار آن خبر داده است.

شرکت (GF Entertainment) با انتشار اطلاعیه‌ای در سایت گروه کینگدام اعلام کرده است: آلبوم جدید که قرار بود دو روز پیش یعنی ۲۱ سپتامبر (۳۰ اردیبهشت) منتشر شود، فعلاً منتشر نخواهد شد و به دلیل شرایط داخلی شرکت به تعویق افتاده است.

در این اطلاعیه تأکید شده است: بابت هرگونه سردرگمی هواداران به دلیل تغییر ناگهانی برنامه عذرخواهی می‌کنیم. به محض تأیید برنامه به شما اطلاع خواهیم داد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن