اخبارداخلی

عملیات ساخت نخستین سالن اختصاصی چند منظور ورزشی بانوان زاهدان آغاز شد

آوای سنت : کلنگ ساخت نخستین سالن اختصاصی چند منظور ورزشی ویژه بانوان زاهدان عصر روز یکشنبه همزمان با هفته تربیت بدنی به زمین زده شد.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این سالن ورزشی در گستره ۶۰۰ متر مربع و با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال در زاهدان ساخته خواهد شد تا نوید بخش آینده روشن برای ورزش زنان این دیار باشد.

زهرا ابراهیمی افزود: حضور بانوان درمیادین ورزشی می تواند زمینه ساز سلامت جامعه شود به همین دلیل توجه به این بخش ضروری است.

وی با بیان اینکه هم اینک بانوان ورزشکار ما در میادین مختلف ورزشی بین المللی حضور دارند و مدال های ارزشمندی کسب می کنند، گفت: زنان می توانند در کاهش آسیب های اجتماعی نقش موثر داشته باشند و با ترویج ورزش در بین زنان زمینه مناسب برای سلامت جامعه ایجاد خواهد شد.
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: از آنجایی که وقتی بانوان سرزنده وشاداب باشند، جامعه دارای سلامت وخانواده ها نیز شاداب خواهند بود باید به توسعه فضاها و اماکن مناسب ورزشی ویژه بانوان در استان بیشتر توجه شود.

هم‌اینک بیش از ۱۲هزاربانوی ورزشکار این استان به صورت سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی مشغول فعالیت هستند.

این ورزشکاران بانوی سیستان و بلوچستان در ۴۴ هیات ورزشی استانی و ۲۲۰ هیات شهرستانی از جمله کریکت، بدمینتون، والیبال، ورزش‌های رزمی، شنا، دو ومیدانی، آمادگی جسمانی، هندبال، تیراندازی، بسکتبال و پینگ پنگ فعالیت می‌کنند./ایرنا

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن