اخبارداخلی

ماموستا محمدی:رمضان فرصت طلایی برای کسب هدایت الهی است

آوای سنت: امام جمعه دهگلان رمضان را ماه نزول قرآن و عظمت الهی عنوان نمود.

به گزارش خبرنگار آوای سنت، ماموستا عبدالسلام محمدی با برشمردن فضایل ماه مبارک رمضان گفت: خداوند متعال ماه مبارک رمضان را به عنوان یک فرصت نفیس در بین سایر ماه ها قرار داده است. رمضان، ماه نزول قرآن و ماه هدایت بندگان و نشانه های عظمت الهی است.
هرکس روزه ماه رمضان بجا آورد، در حالیکه به ثواب آن ایمان داشته و هدفش کسب رضایت خالق یکتا باشد، گناهانش مورد عفو و بخشش الهی قرار می گیرد.

وی با اشاره به حکمت و فواید روزه ماه رمضان افزود: از حکمت و فوائد روزه ماه مبارک رمضان می توان به بیداری قلب، دوری از غفلت، رسیدن به مقام مراقبت و همچنین این ماه فرصت خوبی برای بندگی خالصانه، بریدن از مشغله ها و وصل شدن به رحمت الهی می باشد.

امام جمعه دهگلان ضمن محکوم کردن حمله ناجوانمردانه گروهک های معاند در به شهادت رساندن سه عضو سپاه اظهار داشت: امروز ایران اسلامی بواسطه خون شهدا و مجاهدت نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در کمال اقتدار بسر می برد و سپاه پاسداران هم به عنوان پیش قراول جهاد بر علیه استکبار و ایادی دست نشانده، موفق عمل نموده است.

ماموستا محمدی با بیان اینکه کمک به فقراء و مستمندان در ماه مبارک رمضان باعث ایجاد محبت، تعاون بیشتر، دستگیری و دلجویی از فقراء و مستمندان می شود، ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه و همچنین بیکاری قشری بزرگی از مردم بخاطر شیوع ویروس کرونا دستگیری از نیازمندان و فقرا از سوی نهادهای مختلف جای تقدیر و تشکر دارد.

این عالم اهل سنت با اشاره به به مشکلات جامعه در زمینه تهدیدات شیوع بیماری کرونا یادآور شد: مردم در این ایام با مشارکت نهادها و ادارات در گند زدایی و ضدعفونی کردن محلات و خیابانها شهر و روستا نشان دادند که دغدغه شهر وامنیت جانی و روانی جامعه را دارند. اقدام انسانی کسانی که در این مدت کرایه خانه و مغازه ها را به مستاجرین بخشیدند نوعی ایثار شمرده می شود و جای افتخار و بالندگی دارد.

ماموستا محمدی از صاحبان املاک خواست با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مستاجران از افزایش قیمت اجاره خانه ومغازه خود داری نمایند که بدون شک با ایثار و از خودگذشتگی سبب رحمت وعطوفت در جامعه خواهند شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن