اخبارداخلی
موضوعات داغ

مراسم خاکسپاری استاد طه آخوند فروزش فردا برگزار می شود

استاد فروزش به علت نارسایی کبد دار فانی را وداع گفت

آوای سنت: مراسم  خاکسپاری و تشییع جنازه استاد بزرگوار طه آخوند فروزش فردا پنج شنبه ساعت یازده در مصلی روستای اورجنلی کلاله برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار آوای سنت، طه آخوند فروزش ،مدیر حوزه علمیه اورجنلی در استان گلستان و از علمای بزرگوار اهل سنت که شاگردان زیادی را تقدیم جامعه کرده است، امروز به علت ابتلا به عارضه کبدی در بیمارستانی در تهران دار فانی را وداع گفت.

یکی از اساتید حوزه علمیه اورجنلی در گفتگو با خبرنگار ما تاکید کرد که استاد فروزش، مدتی را با بخاطر نارسایی کبد تحت درمان قرار داشتند و برای تکمیل دوره درمان در یکی از بیمارستانهای تهران بستری شده بودند.

استاد طه آخوند فروزش در سال ۱۳۴۷ در خانواده ای کاملا مذهبی دیده به جهان گشود و پد ربزرگوار ایشان استاد عبدالوهاب داغستانی از بزرگان علم و دین در دوران خودشان بودند .

مرحوم مغفور طه آخوند فروزش از سال ۱۳۵۷ به سفارش پدر وارد تحصیل در علوم دینی شده و در سال ۱۳۷۱ از حوزه علمیه فارغ التحصیل شدند.

این عالم بزرگوار در سال ۱۳۸۵ با همیاری و کمک مردم مصلی و مسجد جامع اورجنلی را افتتاح کرد.رونق حوزه علمیه اورجنلی که در حال حاضر بالغ بر ۱۲۰ طلبه دارد مرهون زحمات شبانه روزی این عالم بزرگوار بود.

هیات تحریریه آوای سنت درگذشت این عالم بزرگوار را به همه دوست داران ایشان تسلیت گفته برای خانواده و شاگردان آن مرحوم، از درگاه خداوند متعال صبر جزیل آرزو دارد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن