اخبارخارجی

مقام صهیونیست: اگر دکمه‌ای برای محو کردن عرب‌ها داشتم، آن را می‌فشردم

آوای سنت : معاون وزیر امور دینی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی عرب‌ستیزانه و با «پرت و پلا» خواندن روایت فلسطینیان درباره حضورشان در خاک فلسطین، گفت که اگر دکمه‌ای برای محو کردن عرب‌ها داشت، آن را می‌فشرد.

«متان کهانا» معاون وزیر امور دینی رژیم صهیونیستی و از اعضای حزب «یامینا» به رهبری «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک سخنرانی در دبیرستان «دیرخ آوت» در شهرک‌ صهیونیستی «اِفرات» اظهاراتی عر‌ب‌ستیزانه بر زبان آورد.

بنابر گزارش امروز (سه‌شنبه) پایگاه خبری «عرب۴۸» به نقل از رادیو ارتش رژیم صهیونیستی «گلگلتز»، معاون وزیر امور دینی رژیم صهیونیستی گفت: «اگر دکمه‌ای در کار بود و این امکان وجود داشت که با فشار دادن آن‌، تمام عرب‌ها از اینجا محو شوند و با یک قطار سریع‌السیر به سوئیس فرستاده شوند تا در آنجا زندگی خوبی داشته باشند، من این دکمه را می‌فشردم.»

متان کهانا در ادامه افزود: «اما این دکمه وجود ندارد و شاید می‌بایست در اینجا در این سرزمین به یک شکلی تنها می‌بودیم.»

عرب‌ ۴۸ همچنین اشاره کرد که معاون وزیر امور دینی رژیم صهیونیستی در فایل صوتی که از این سخنرانی ضبط شده است، می‌گوید: «این ایده که اگر ما عقب‌ بکشیم و به مرزهای ۱۹۶۷ بازگردیم و دو کشور بیایند و با یکدیگر در صلح زندگی کنند، من فکر می‌کنم که این‌ها پرت و پلاست.»

کهانا ادامه داد: «به نظر من، آن‌ها از حق خود دست نخواهند کشید و ابدا تسلیم نخواهند شد. آن‌ها از “الشیخ مؤنس” و دانشگاه تل‌آویو دست نخواهند کشید.. عرب‌ها برای خودشان روایتی دارند که می‌گوید آن‌ها بودند که همیشه و از زمان‌های قدیم در اینجا زندگی می‌کردند و ما یهودیان آمدیم و آن‌ها را اخراج کردیم. البته که این‌ها چرت و پرت است.»

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن