اخبارداخلی

هشدار درباره اوج گیری کرونا در ایام تبلیغات انتخاباتی

زنگ خطر کرونا در جوانرود

 آوای سنت: با افزیش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و پیش بینی خطر موج پنجم، مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود نسبت به برخورد با تخلفات انتخاباتی هشدار داد‌.

به گزارش آوای سنت، دکتر مولود حسینی با توجه به روند رو به افزایش مراجعات به مرکز درمانی گفت: با افزایش بیماران کرونایی به بیمارستان ها و از سوی دیگر مشارکت بسیار کم جمعیت بالای هفتاد سال از واکسیناسیون، آمار مراجعه کننده ها رو به بالا نشان داده و این مسئله حاکی از به صدا درآمدن زنگ هشدار موج پنجم کرونا ویروس در شهرستان جوانرود می باشد.

وی گفت: به تازگی متاسفانه عادی انگاری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی منجر به فوت دو نفر از همشهریان گرامی جوانرودی گردید.

اگر مردم به لزوم پرهیز از رفتارهای پرخطر و ممنوع شامل مسافرت، پذیرش مهمان، برگزاری و شرکت در هرگونه دورهمی، تجمع و تردد بدون فاصله‌گذاری اجتماعی توجه نشان ندهند، انتظار شیوع مجدد کرونا در همه سطوح جامعه وجود دارد.

دکتر حسینی تاکید کرد: تا زمانی که واکسیناسیون کرونا در کلیه گروه های سنی به پایان نرسد، همچنان باید به دستورالعمل‌های بهداشتی پایبند بمانیم. زیرا کمترین بی توجهی سبب می‌شود تا شاهد ابتلا و خدایی ناکرده مرگ عزیزانمان باشیم.

با توجه به در پیش رو بودن انتخابات، ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه نامزدهای محترم انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا باید به اطلاع این عزیزان برسانیم که بارعایت پروتکل های بهداشتی طی هفته جاری از تهدید سلامت جامعه پیشگیری نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود یادآور شد: نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستاها باید توجه داشته باشند بی توجهی آنها و طرفدارنشان در خصوص پروتکل های بهداشتی باعث ایجاد کانون های بیماری کرونا شده و سلامت جامعه را با مخاطره جدی مواجه خواهد ساخت. بدیهی است این امر برخلاف تعهد و رسالت نامزد اصلح می باشد.

دکتر حسینی در پایان متذکر شد: هرگونه تخلف بهداشتی در میان طرفداران و ستادهای انتخاباتی متوجه نامزد مربوطه شده و مسئولیت تمام عواقب آن بر عهده ایشان خواهد بود. بنابراین با افراد متخلف طبق دستورالعمل‌های اخیر وزارت بهداشت و وزارت کشور و برابر مقررات رفتار خواهد شد. از مردم شریف شهرستان جوانرود درخواست می گردد نسبت به اوج گیری موج پنجم کرونا هوشیار بوده و بدانند که  تنها راه پیشگیری از کرونا رعایت اصول اولیه بهداشتی است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن